بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش رونالدو به 500 میلیونی شدن + عکس

کریستیانو رونالدو : در هر پست، هر لحظه، شاهد حمایت شما بودم، متشکرم

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ آذر ۱۴۰۱ | ۲۱:۵۶
کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی منچستریونایتد، بیش از 500 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد. او حالا به این اتفاق واکنش نشان داده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی منچستریونایتد، بیش از 500 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد.

به گزارش پارس فوتبال، کریستیانو رونالدو در دو دهه اخیر و در زمین فوتبال بارها موفق به کسب موفقیت های بزرگ تیمی و فردی شده و بی تردید یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال لقب گرفته است. کسب پنج توپ طلا، پنج لیگ قهرمانان، تبدیل شدن به بهترین گلزن رده ملی در تاریخ و … تنها بخشی از افتخارات بی شمار این ستاره پرتغالی است.

اما محبوبیت رونالدو در بین هواداران در سراسر دنیا پدیده ای فراتر از تصور بوده و هیچ کسی به اندازه او در شبکه های اجتماعی دنبال کننده ندارد. اخیرا تعداد دنبال کننده این مهاجم 37 ساله به رکورد خیره کننده 500 میلیون نفر در اینستاگرام رسیده و او از این حیث در دنیا بی رقیب است. کریستیانو رونالدو با انتشار پستی به رخ دادن این اتفاق واکنش نشان داده و از هواداران خود تشکر کرده است.

رونالدو در صفحه خود نوشت:

زندگی، دوران حرفه ای و افکارم. من همیشه آن را با شما به اشتراک میگذارم. شما نیز بخشی از داستان من هستید‌. ما در کنار شما به موفقیت های زیادی رسیده ایم. این بیشتر از آن چیزی بود که در رویایم متصور بودم. در هر پست، هر لحظه، شاهد حمایت شما بودم، متشکرم.

کریستیانو رونالدو

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *