بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش ستاره اکوادور به درخشش در دیدار افتتاحیه

انر والنسیا : من رویای بازی در افتتاحیه و برنده شدن را در سرم داشتم

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ | ۹:۰۴
انر والنسیا

انر والنسیا مهاجم باشگاه فنرباغچه مرد اول دیدار افتتاحیه، پس از درخشش در مقابل قطر صحبت هایی را در حضور خبرنگاران مطرح کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

انر والنسیا مهاجم باشگاه فنرباغچه مرد اول دیدار افتتاحیه، پس از درخشش در مقابل تیم ملی قطر صحبت هایی را در حضور خبرنگاران مطرح کرد.

به گزارش پارس فوتبال، شب گذشته دیدار افتتاحیه جام جهانی در کشور قطر و استادیوم البیت برگزار شد و در روزی که شاگردان فیلیک سانچز ضعیف ظاهر شدند، ادر والنسیا از همان دقایق ابتدایی عملکردی چشمگیر داشت و با دبل در دیدار افتتاحیه، بهترین بازیکن زمین لقب گرفت.

علاوه بر دو گلی که والنسیا در این دیدار به ثمر رساند، در دقیقه 3 بازی نیز موفق به گشودن دروازه قطر شد اما تصمیم VAR از هتریک کردن او جلوگیری کرد.

البته والنسیا در دقیقه 77 بازی لنگ لنگان زمین بازی را ترک کرد و در مصاحبه پس از بازی، راجع به مصدومیت و احساساتش پس از دریافت جایزه بهترین بازیکن زمین صحبت هایی انجام داد.

 در رابطه با مصدومیتم پزشکان مرا ارزیابی خواهند کرد، اما امیدوارم در بازی دوم مقابل هلند بازی کنم.

از زمانی که قرعه کشی انجام شد، من رویای این بازی را در سر داشتم. من رویای بازی در افتتاحیه و برنده شدن را در سرم داشتم، پس این لحظات واقعا رویایی است که به حقیقت پیوست.
لحظات در این بازی ها تعیین کننده هستند. ما توانستیم دو گل زودهنگام به ثمر برسانیم و این به ما اجازه داد که در ادامه کار، کنترل بازی را در دست بگیریم.

انر والنسیا با این دو گل، آمار بی نظیری در تاریخ اکوادور برای خود ثبت کرده است.

او اکنون به تنهایی 5 گل اخیر تیم ملی اکوادور در ادوار جام جهانی را به ثمر رسانده است. سه گل در جام جهانی 2014 و 2 گل در دیدار شب گذشته مقابل میزبان رقابت ها این آمار را برای مهاجم 33 ساله ثبت کرده است.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *