بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حریف اسپانیا در فینال؟ البته آرژانتین و مسی

پدری : خیلی دوست دارم در فینال شاهد دیدار اسپانیا و آرژانتین باشیم

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ | ۲۲:۳۲
پدری در اسپانیا

پدری ستاره تیم ملی اسپانیا و بارسلونا، می‌گوید انتظار دارد لاروخا به فینال جام جهانی برسد و دوست دارد در فینال با آرژانتین و مسی روبرو شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پدری ستاره تیم ملی اسپانیا و بارسلونا، می‌گوید انتظار دارد لاروخا به فینال جام جهانی برسد و دوست دارد در فینال با آرژانتین و مسی روبرو شود.

به گزارش پارس فوتبال، تیم ملی اسپانیا به عنوان یکی از مدعیان جام جهانی 2022 سه روز دیگر اولین بازی‌اش در این تورنمنت را مقابل کاستاریکا برگزار می‌کند. پدری، ستاره جوان اسپانیا و بارسلونا، در یک مصاحبه درباره شرایط اسپانیا و مدعیان جام جهانی صحبت کرد.

پدری می‌گوید دوست دارد در این دوره از رقابتها با لیونل مسی و آرژانتین روبرو شود و ترجیح می‌دهد مصاف دو تیم در فینال باشد.

او در مصاحبه با EFE گفت:

بیشتر از همه دوست دارم با چه تیمی بازی کنم؟ آرژانتین و مسی. خیلی دوست دارم در فینال شاهد دیدار اسپانیا و آرژانتین باشیم. دوست دارم مقابل لئو بازی کنم چون فرصت این را نداشتم که مقابل او بازی کنم. چقدر خوب می‌شود اگر این اتفاق امسال بیفتد.

مسی زمانی که در بارسا بود به ما توصیه می‌کرد که در جریان بازی‌ها خونسرد باشیم و آرامش‌مان را حفظ کنیم. همیشه می‌گفت وقتی در زمین هستید احساس آزادی و سبک‌بالی داشته باشید. لئو مسی بهترین بازیکنی است که تا بحال دیده‌ام. اینکه فرصت بازی در کنار لئو را داشتم باعث افتخار است. لئو همیشه نسبت به من لطف داشت.

این بازیکن در این مصاحبه درباره کریم بنزما و مصدومیتش هم صحبت کرد و گفت:

بنزما بازیکنی در کلاس جهانی است که کیفیت بی‌نظیری دارد به خصوص زمانی که توپ در اختیارش نیست. فوتبالیست‌هایی که بتوانند مثل او بازی کنند تعدادشان خیلی کم است. اینکه بازیکنی مثل او جام جهانی را از دست داده برای هواداران فوتبال ضربه بزرگی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *