بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

گل ها و مهارت های ناب گزینه خرید لیورپول + فیلم

گل ها و مهارت های نیکو ویلیامز در اتلتیک بیلبائو 2022/2023

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ | ۱۴:۲۹


گفته می شود که لیورپول در رقابت برای جذب نیکو ویلیامز بازیکن 20 ساله اسپانیایی از باشگاه اتلتیک در پایان فصل پیش رو است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

نیکو ویلیامز در این فصل برای باشگاه اتلتیک بسیار تاثیرگذار بوده است.  گزارشی از روزنامه اسپانیایی Fichajes ادعا می کند که لیورپول عملکرد وینگر 20 ساله را در جام جهانی 2022 زیر نظر خواهد گرفت.

جالب است که ببینیم آیا لوئیس انریکه حاضر است به ویلیامز زمان زیادی برای بازی در قطر بدهد یا خیر. این بازیکن 20 ساله در این فصل با باشگاه اتلتیک بازی های خوبی را به نمایش گذاشته و می تواند در جام جهانی نیز برای اسپانیا یک مهره تعیین کننده باشد.

گزارش Fichajes ادعا می کند که یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول از مدیران  باشگاه خواسته است تا یک هافبک با کیفیت را به خدمت بگیرند که بتواند در حالی که به عنوان بازیکن جانشین به میدان می آید، بازی ها را برای لیورپول تغییر دهد. این ملی پوش اسپانیایی به این ترتیب به عنوان یک هدف نقل و انقالاتی شناخته می شود.

این ملی پوش 20 ساله اسپانیایی در این فصل چهار گل و 4 پاس گل در تمام رقابت ها به ثبت رسانده است. و او می تواند یک سرمایه گذاری طولانی مدت برای لیورپول باشد. تصور می‌شود که ویلیامز در رادار سایر باشگاه‌های اروپایی نیز باشد، اما لیورپول در حال حاضر برای جذب  او پیشتاز است.

یورگن کلوپ سابقه اثبات شده ای در بهبود مهاجمان جوان با استعداد دارد و ویلیامز می تواند جذب ایده بازی کردن زیر نظر سرمربی آلمانی شود. کلوپ می تواند به او کمک کند تا بیشتر پیشرفت کند.

این ملی پوش 20 ساله اسپانیایی تا تابستان 2024 با باشگاه اتلتیک قرارداد دارد و اگر در ماه های آینده از تمدید قرارداد با آنها خودداری کند، فروش او در تابستان منطقی است.

 


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *