بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

شاگردان کی‌روش بالاخره کیت جدید به تن ‌می‌کنند

رونمایی از کیت جدید تیم ملی ایران در دیدار با انگلیس

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ | ۱۰:۲۴
رونمایی از کیت جدید تیم ملی ایران در دیدار با انگلیس

تیم ملی ایران بالاخره از لباس های جدید خود رونمایی خواهد کرد. شاگردان کی روش فردا باید به مصاف انگلیس بروند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم ملی ایران بالاخره از لباس های جدید خود رونمایی خواهد کرد.

به گزارش پارس فوتبال، تیم ملی ایران فردا در اولین بازی خود در دور گروهی، برای نخستین بار از کیت جدید خود استفاده خواهد کرد. این کیت تولید کمپانی مجید است و ایران برای اولین بار با لباس تولید داخل در جام جهانی به میدان می رود. البته قرار بود پیش‌تر از این، از لباس تیم ملی در زمین مسابقه رونمایی شود ولی همه چیز دست به دست هم داد تا لباس جدید پیش از مسابقه اول جام جهانی، در هیچ مسابقه دیگری مورد استفاده قرار نگیرد.

تیم ملی ایران به عنوان آخرین تیم حاضر در مسابقات جام جهانی 2022 در فاصله دو هفته تا شروع جام از کیت جدید خود رونمایی کرد. با وجود زمان بسیار کمی که تا شروع جام باقی مانده بود، مقرر شد شاگردان کی‌روش در دو دیدار دوستانه آخر خود با لباس های جدید به میدان بروند اما تا این لحظه که یک روز به بازی با انگلیس در دور گروهی جام جهانی باقی مانده، جز آتلیه عکس‌های گتی ایمیجز، لباس جدید را هیچ جای دیگری به تن ملی پوشان ندیده ایم.

ملی پوشان فوتبال ایران در حالی با لباس های تولید مجید مقابل بازیکنان سرشناس انگلیس به میدان خواهند رفت که لباس های تولیدی کمپانی نایکی به تن آنهاست. البته به ادعای کمپانی تولید کننده البسه تیم ملی، کیفیت و تکنولوژی به کار رفته، هیچ تفاوتی با نایکی و آدیداس ندارد. حال باید دید در صحنه تقابل با تیمی که کیت نایکی را به تن می کند، ایران با لباس های مجید چه خواهد کرد.

بر اساس اعلام فیفا، تیم ملی فوتبال ایران در بازی اول مرحله گروهی مقابل انگلیس با لباس دوم خود (یکدست قرمز ) بازی خواهد کرد. به این ترتیب برای رونمایی از لباس اول تیم ملی همچنان باید صبر کنیم. به نظر می رسد که شاگردان کی‌روش بالاخره و در بازی با ولز بتوانند لباس اول خود (یکدست سفید) را به تن کنند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *