بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

خط و نشان کلینزمن برای انگلیسی‎های مغرور

یورگن کلینزمن : ایالات متحده را دست کم نگیرید. این رقابت برای انگلیس راحت نخواهد بود

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ | ۱۰:۲۱
یورگن کلینزمن

یورگن کلینزمن سرمربی آلمانی و سابق ایالات متحده، به تیم ملی انگلیس هشدار داده که بازیکنان تیم ملی آمریکا را دست کم نگیرند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یورگن کلینزمن سرمربی آلمانی و سابق ایالات متحده، به تیم ملی انگلیس هشدار داده که بازیکنان تیم ملی آمریکا را دست کم نگیرند.

به گزارش پارس فوتبال، یورگن کلینزمن یکی از فوتبالیست های محبوب دهه 90 محسوب می شد و دوران پر افتخاری را هم به عنوان بازیکن و هم سرمربی در کارنامه خود مشاهده می کند.

این مربی آلمانی از سال 2011 به مدت 6 سال سکان مربیگری تیم ایالات متحده آمریکا را عهده دار بود و به همین دلیل شناخت خوبی از بازیکن ها، و توانایی های این تیم دارد.

در همین راستا کلینزمن به انگلیسی ها هشدار داده که مسابقه با بازیکنان آمریکا به این آسانی ها نخواهد بود زیرا شاگردان برگ هالتر بازیکنانی خلاق هستند و قرار است تیمی مملو از استعدادهای اروپایی را در جام جهانی 2022 قطر به میدان بفرستد.

بخش قابل توجهی از تیم فعلی آمریکا، تجربه حضور در لیگ قهرمانان اروپا را دارند و بازیکنانی مثل کریستین پولیسیچ، تایلر آدامز، وستون مک‌کنی، جیوانی رینا و سرجینیو دست برگ برنده این تیم خواهند بود.

کلینزمن در همین رابطه به Sportsmail گفت :

ایالات متحده را دست کم نگیرید. این رقابت برای انگلیس راحت نخواهد بود. آنها تیمی جوان هستند اما بازیکنانی با استعداد دارند که برای اولین بار در تاریخ ایالات متحده در تیم های مطرح اروپایی بازی می کنند.

من این حرف ها را میزنم چون در آمریکا زندگی می کنم. اینجا همیشه بازیکنان خوبی مانند تیم هاوارد، کلینت دمپسی و کلودیو رینا داشته ایم اما هرگز در بالاترین سطح باشگاهی حضور نداشته ایم و حالا این تغییر کرده است.

با این وجود یورگن کلینزمن از تیم های انگلیس، آلمان، برزیل، آرژانتین و اسپانیا به عنوان مدعیان اصلی فتح این جام یاد کرد و همچنین امید زیادی به شگفتی سازی تیم ملی آمریکا در این تورنومنت دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *