بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ادامه سکوت رانگنیک: حرفی درباره رونالدو ندارم

رالف رانگنیک : وظیفه من نیست که بخواهم به اظهارات کریستیانو رونالدو جواب بدهم

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ | ۱۰:۰۴
رالف رانگنیک

رالف رانگنیک سرمربی تیم ملی اتریش، همچنان حاضر نیست جواب کریستیانو رونالدو را بدهد. او مدت هاست که در این زمینه سکوت کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رالف رانگنیک سرمربی تیم ملی اتریش، همچنان حاضر نیست جواب کریستیانو رونالدو را بدهد.

به گزارش پارس فوتبال، کریستیانو رونالدو در گفتگوی جنجالی اخیرش که تبعاتی مانند فسخ قرارداد احتمالی با منچستریونایتد را برای او به همراه داشته به شدت به رانگنیک نیز انتقاد کرد.

این بازیکن پرتغالی در انتقاد از سیاست‌های مدیران یونایتد مدعی شده بود که هیچ شناختی از این مربی آلمانی نداشته است و تا پیش از حضور او روی نیمکت شیاطین سرخ هرگز حتی نام او نیز به گوشش نخورده بود.

این اظهارات واکنش‌های بسیاری را به همراه داشت و بسیاری از فوتبال‌دوستان از صحبت‌های او انتقاد کردند و این بازیکن را خودخواه توصیف کردند.

رانگنیک که سال‌ها قبل در عرصه مربیگری مشغول کار بود، در چند سال اخیر تصمیم گرفت به حضورش روی نیمکت پایان دهد و به عنوان مدیر ورزشی فعالیت کند و شاید یکی از دلایلی که رونالدو نام او را نشنیده بود همین موضوع بود.
او در نشست خبری پیش از بازی دوستانه برابر ایتالیا بار دیگر با سوالی درباره این موضوع مواجه شد و باز هم حاضر نشد صحبتی در این باره داشته باشد.

رالف رانگنیک در پاسخ به این سوال گفت:

من پیش از این گفته بودم که این وظیفه من نیست که بخواهم به اظهارات کریستیانو رونالدو جواب بدهم. این وظیفه منچستریونایتد است که چنین کاری را انجام دهد.

سرمربی تیم ملی اتریش همچنین درباره رویارویی با تیم ملی ایتالیا اظهار داشت:

ما سعی می‌کنیم بهترین بازی ممکن را برابر آتزوری ارائه کنیم. تلاش ما بر این است که بتوانیم در این بازی پیروز از زمین خارج شویم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *