بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

شغل جدید پوچتینو در جام جهانی

عضویت مائوریسیو پوچتینو در تیم کارشناسی BBC Sport در طول جام جهانی

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ | ۹:۴۷
عضویت مائوریسیو پوچتینو در تیم کارشناسی BBC Sport در طول جام جهانی

مائوریسیو پوچتینو سرمربی سابق پاری سن ژرمن برای پوشش رسانه ای رقابت های جام جهانی قطر، به تیم کارشناسی BBC Sport پیوسته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مائوریسیو پوچتینو سرمربی سابق پاری سن ژرمن برای پوشش رسانه ای رقابت های جام جهانی 2022، به تیم کارشناسی BBC Sport پیوسته است.

به گزارش پارس فوتبال، مائوریسیو پوچتینو سرمربی 50 ساله آرژانتینی، پس از گذراندن 6 فصل نسبتا موفق با باشگاه تاتنهام، در سال 2019 هدایت پاری سن ژرمن را بر عهده گرفت و پس از کسب نتایج ضعیف و حواشی فراوان در باشگاه پاریسی، نهایتا در تابستان جاری از این تیم اخراج شد.

پس از بیکار شدن پوچتینو در این فصل، جهت هدایت تیمی جدید به تیم های چلسی، نیس و استون ویلا لینک شد اما با هیچکدام از این باشگاه ها به توافق نرسید تا اینکه شب گذشته به طور رسمی برای پوشش تلویزیونی رقابت های جام جهانی قطر، به عنوان کارشناس به تیم BBC Sport پیوست.

سرمربی آرژانتینی پس از انتصاب در شغل جدید خود گفت :

جام جهانی یک تورنمنت ویژه است و حضور در آن در کنار تیم BBC Sport و برخی از نام‌های بزرگ فوتبال جهان بسیار لذت بخش است.

این یک تجربه جدید برای من است و قبل از اینکه در آینده به مربیگری بازگردم. فرصتی ایده آل برایم مهیا شده تا فوتبال را از نگاه دیگری تماشا کنم.

پوچتینو به تیمی می‌پیوندد که چندین بازیکن بزرگ از جمله دیدیه دروگبا، یورگن کلینزمن، وینسنت کمپانی و پابلو زابالتا در آن حضور دارند.

رهبری این گروه در تلویزیون و رادیو بر عهده گری لینه کر، گبی لوگان، مارک چپمن و کلی کیتس می باشد.

همچنین برخی از بازیکنان سابق انگلیس مانند مانند آلن شیرر و ریو فردیناند و برخی از اسطوره های ولز مانند ایان راش و اشلی ویلیامز به عنوان نماینده های کشورشان، در برنامه های تلویزیونی این شبکه حضور خواهند داشت.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *