بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

درخواست خبرنگار انگلیسی از امیری: لایی بنداز!

نشست خبری وحید امیری در حضور خبرنگاران جام جهانی

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ | ۱۶:۳۹
نشست خبری وحید امیری در حضور خبرنگاران جام جهانی

وحید امیری ششمین بازیکن تیم ملی است که با حضور در سالن کنفرانس تیم ملی در دوحه به سوالات خبرنگاران ایرانی و خارجی پاسخ می‌دهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

وحید امیری ششمین بازیکن تیم ملی است که با حضور در سالن کنفرانس تیم ملی در دوحه به سوالات خبرنگاران ایرانی و خارجی پاسخ می‌دهد.

به گزارش پارس فوتبال، ملی پوش لرستانی پرسپولیس با حضور در کنفرانس مطبوعاتی به سوال خبرنگاران پاسخ داد.

وی در ابتدا گفت:

ابراز همدردی می‌کنم با خانواده‌هایی که اعضای خود را از دست داده‌اند.

امیری که به همراه سیدحسین حسینی در این نشست حاضر شده بود در ادامه گفت:

این جام جهانی سخت است و با دوره‌های قبل تفاوت دارد، ان‌شالله بتوانیم موفق باشیم، کار خیلی سختی داریم. جام جهانی قبلی این فرصت را داشتیم با هماهنگی‌ای که داشتیم به موفقیت برسیم اما نشد. ویژگی بارز ما اتحاد و همبستگی است و همه تیم با هم متحد هستند و تلاش بازیکنان و کادر فنی ایجاد ذهنیتی خواهد بود که با اتحاد و همدلی به موفقیت در جام جهانی برسیم.

وحید امیری در پاسخ به این سوال که نظرش در مورد صحبت اینفانتینو که گفته است شاید روزی ایران میزبان جام جهانی باشد چیست، گفت:

خیلی خوشحالم که آقای اینفانتینو این حس را به ایران دارد. مردم ایران با فوتبال زندگی می‌کنند و امیدوارم روزی این اتفاق رخ دهد. بدون شک این مورد اتفاق بزرگی برای آن‌ها خواهد بود.

خبرنگاری از امیری درباره مصدومیت چند ماهه و تاثیر آن سوال کرد که وینگر ایران در پاسخ گفت:

مصدومیت خیلی سختی داشتم اما آن چیزی که به من انگیزه داد این بود یکبار دیگر پیراهن تیم ملی را بپوشم. خیلی خوشحالم که امروز به عنوان سرباز می‌توانم تلاش کنم پیراهن تیم را جای بالاتری قرار دهم. شک ندارم با کمک هم‌تیمی‌های من این اتفاق رخ می‌دهد و جام جهانی خاصی برای ایران خواهد بود.

سپس وحید امیری در مورد تیم ملی انگلیس گفت:

لیگ برتر انگلیس بهترین لیگ دنیاست و بهترین بازیکنان دنیا آنجا هستند و همین باعث می‌شود پیشرفت کنند. آن چیزی که برای ایرانی‌ها باید بگویم مثل یک جنگجو تا لحظه آخر می‌جنگند، این را روز بازی می‌بینید.

امیری در پایان نسبت به سوال خبرنگار انگلیسی که گفته بود آیا می‌توانی در این جام صحنه لایی انداختن به پیکه را تکرار کنی یا خیر گفت:

هر کاری که می‌کنیم در جهت موفقیت و ارتقای تیم است.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *