بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مسی در فرم ترسناک: خوشبینی آرژانتین بی‌دلیل نیست

آمار فوق العاده لیونل مسی در آستانه جام جهانی با 21 گل در 23 دیدار اخیر

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ | ۱۶:۱۱
آمار فوق العاده لیونل مسی در آستانه جام جهانی با 21 گل در 23 دیدار اخیر

لیونل مسی در 23 بازی خود از ماه ژوئن توانسته 21 گل به ثمر برساند و در بهترین فرم به جام جهانی برسد. این بهترین خبر برای آلبی سلسته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لیونل مسی در 23 بازی خود از ماه ژوئن توانسته 21 گل به ثمر برساند و در بهترین فرم به جام جهانی برسد.

به گزارش پارس فوتبال و به نقل از آاس، تیم ملی آرژانتین در جام جهانی 2022 با لهستان، مکزیک و عربستان هم گروه است و شاید کمترین دغدغه هواداران آرژانتینی صعود از این گروه باشد. آنها از حالا به فینال جام جهانی فکر می کنند و البته خوشبینی‌شان بی دلیل هم نیست.

آلبی سلسته در دوره های اخیر جام جهانی هرگز تیمی به یکدستی حالا نداشته و لیونل اسکالونی توانسته توازن خوبی بین همه خطوط ایجاد کند. با یک لیونل مسی آماده، آرژانتین فتح جام جهانی را هدف قرار داده است. کافی است به آمار مسی نگاه کنید. او از ماه ژوئن تاکنون در همه رقابت های باشگاهی و ملی توانسته 21 گل بزند.

پنج گل برابر استونی، دو گل برابر هندوارس و جامائیکا و یک گل برابر امارات در بازی های دوستانه ملی، هفت گل برای پی اس جی در لیگ یک فرانسه و چهار گل نیز در لیگ قهرمانان نشان می دهند که مسی در فرم ترسناک خود قرار دارد. 21 گل در 23 بازی از سوی مسی بهترین اتفاق ممکن برای آرژانتینی ها بود. قهرمانی سال گذشته در کوپا آمریکا با شکست برزیل هم بار بزرگی را از روی دوش مسی برداشت و او بالاخره به یک افتخار ملی دست یافت. بسیاری معتقدند فوتبال یک جام جهانی به مسی بدهکار است و باید دید که آیا دومین افتخار ملی مسی، فتح جام جهانی 2022 خواهد بود؟ باید به انتظار نشست.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *