بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ببینید ؛ نوستالژی ؛ کلیپ خلاصه سه بازی ایران در جام جهانی 2014 ؛ از پنالتی سوخته ایران مقابل آرژانتین تا گل سوزناک مسی ، 10 ثانیه قبل از سوت پایان + سند

کلیپی از خلاصه بازی های تیم ملی ایران در جام جهانی 2014 برزیل

نویسنده : ParsFootball NewsAgency
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ آبان ۱۴۰۱ | ۱۰:۲۰


به بهانه نزدیک شدن به اولین دیدار تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2022 قطر ، کلیپی از خلاصه بازی های ملی پوشان کشورمان در جام جهانی 2014 برزیل را برای شما آماده کرده ایم .

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم ملی ایران در اولین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۱۴، به مصاف نیجریه رفت و ضمن به دست آمدن اولین تساوی جام جهانی بیستم در برزیل، اولین امتیاز تیم‌های آسیایی در این رقابت‌ها را به دست آورد.

دیدار دو تیم ایران و نیجریه از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه به وقت ایران در ورزشگاه بایکسادای شهر کوریتیبا آغاز شد و این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. قضاوت این دیدار را کارلوس ورا از اکوادور به عهده داشت. این تساوی باعث شد تا تیم ملی فوتبال ایران طلسم شکنی کرده و برای اولین بار در تاریخ حضور در جام جهانی اولین دیدارش را بدون شکست پشت سر بگذارد.


تیم‌های آرژانتین و ایران در دومین دیدار خود در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل در ورزشگاه مینیرو شهر بلوهوریزنته به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری یک بر صفر آرژانتین به پایان رسید تا شاگردان آلخاندور سابیا با شش امتیاز صعود خود از گروه F را قطعی کنند. پایگاه اینترنتی vavel اسپانیا تیم منتخب روز دهم جام جهانی را معرفی کرد که نام علیرضا حقیقی و اشکان دژاگه نیز در آن وجود دارد.


بازی ایران و بوسنی در ورزشگاه ایتایپاوا آرنا فونته نوآوا شهر سالوادور برزیل برگزار شد که با نتیجه ۳ بر یک به سود بوسنی به پایان رسید. ادین ژکو (۲۴)، میرالم پیانیچ (۵۹) و ورشایویچ (۸۳) گل‌های بوسنی را به ثمر رساندند و رضا قوچان‌نژاد هم تک گل ایران را در دقیقه ۸۲ وارد دروازه بوسنی کرد. تیم ملی فوتبال ایران درحالی به مصاف تیم بوسنی رفت که در صورت پیروزی و شکست نیجریه، می‌توانست به دور بعدی این مسابقات صعود کند.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *