بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آخرین وضعیت درمان هالر

هالر : جنگیدن برای من به پایان نرسیده است

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۱ | ۱۴:۴۹
هالر : جنگیدن برای من به پایان نرسیده است

سباستین هالر، ستاره دورتموند، اعلام کرد که در ادامه روند درمان سرطانش باید عمل جراحی انجام دهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

هالر فصل گذشته نمایش درخشانی را در آژاکس ارائه کرد و همین باعث شد که توجه چند باشگاه اروپایی به او جلب شود و در نهایت، دورتموند بود که موفق شد این بازیکن را به خدمت بگیرد.
با این حال، در تست‌های پزشکی پیش فصل بود که مشخص شد او به بیماری سرطان بیضه مبتلا شده و باید روند درمانش را هرچه سریع‌تر آغاز کند.
این مهاجم اهل ساحل عاج از آن زمان تا به حال در حال انجام درمان‌های متفاوتی از جمله شیمی درمانی بوده و حالا اعلام کرده است که به زودی باید عمل جراحی هم انجام دهد.
روحیه هالر کاملا خوب است و در بیانیه‌ای که برای اعلام خبر انجام عمل جراحی منتشر کرد از هوادارانش برای حمایتی که نشان دادند، تشکر کرد.

در این بیانیه آمده است:

« همانطور که از ابتدا برنامه‌ریزی شده بود، احتمالات متفاوتی پس پایان دوره شیمی درمانی در نظر گرفته شد. باید به شما بگویم که جنگیدن برای من به پایان نرسیده است. من تحت عمل جراحی قرار خواهم گرفت تا کار این تومور را که باعث شده از زمین فوتبال دور باشم، به پایان برسانم. از همه شما ممنونم.»

این بازیکن امیدوار است که هرچه زودتر بار دیگر به زمین بازی برگردد، از نظر بسیاری انجام این عمل جراحی گام رو به جلوی مهمی برای او خواهد بود تا این روند را تسریع ببخشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *