بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اعتراف جالب توجه سرمربی هلند درباره صعود به مراحل بالاتر

فن خال : برای صعود به شانس هم نیاز خواهیم داشت

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۲
فن خال : برای صعود به شانس هم نیاز خواهیم داشت

لوئیس فن‌خال، مربی تیم ملی هلند، معتقد است با کمی شانس می توانند به مراحل بالای جام جهانی برسند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم ملی هلند در جام جهانی با قطر، سنگال و اکوادور هم گروه است و چهار روز دیگر کار خود را از جدال برابر سنگال شروع خواهد کرد. لوئیس فن خال، مربی تیم ملی هلند، همواره از منتقدان بزرگ برگزاری جام جهانی در قطر بوده و حتی در نشست های خبری اخیر خود نیز به این موضوع اشاره کرده است.

فن خال دیروز در کنفرانسی خبری از شرایط موجود گلایه داشت و گفت که هنوز نتوانسته اند خود را با دمای 32 درجه قطر وفق بدهند ولی ابراز امیدواری کرد که در ورزشگاه و هنگام برگزاری بازی ها به لطف تکنولوژی، دمای هوا مناسب باشد.

فن‌خال گفت:

«امیدوارم و البته به من اطمینان داده اند که در ورزشگاه ها به لطف یک سیستم تهویه قدرتمند، دمای هوا مناسب خواهد بود. ما بهترین تیم رقابت ها نیستیم و بهترین بازیکنان دنیا را نداریم ولی امیدم به هماهنگی و انسجام تیم است. همچنین تاکتیک خاصی نیز برای مقابله با حریفان داریم. می توانیم به مراحل بالاتر جام برسیم؟ البته که می توانیم ولی برای این مهم به شانس هم نیاز خواهیم داشت. دوست دارم این در فکر و ذهن بازیکنانم باشد که می توان به مراحل بالای جام جهانی رسید. اگر بتوانید تصورش کنید، می توانید به آن هم برسید. بازیکنانی دارم که می توانند به خوبی برنامه های تاکتیکی مدنظرم را در میدان پیاده کنند. من به این تیم خوشبین هستم.»

ژاوی سیمونز و فریمپونمگ، دو سورپرایز فن‌خال در فهرست نهایی هلند بودند:

«فیلم بازی های باشگاهی‌شان را برای آنها گذاشتم و گفتم در زمین چه کارهایی باید انجام دهند و از چه کارهایی نیز باید خودداری کنند. هر دو بازیکنان خوبی هستند و در پست خودشان می توانند مفید و موثر باشند.»

فن‌خال در مورد تحریم جام جهانی توسط هواداران هلند گفت:

«از نظر من اگر به این قضیه اعتقاد دارند، اتفاق خوبی است. امیدوارم وقتی به فینال برسیم، از تلویزیون ببینند که چه تیم خوبی هستیم.»

دسته بندی ها : اخبار داغ , فوتبال جهان
برچسب ها : , ,

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *