بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ادعای جالب گالتیه درباره مثلث آتشین پاری سن ژرمن

کریستوف گالتیه : برنامه خاصی برای مسی، امباپه و نیمار داشتم

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ | ۱۰:۳۶
کریستوف گالتیه

کریستوف گالتیه سرمربی پاری سن ژرمن، مدعی شد برنامه خاصی برای سه فوق ستاره هجومی تیمش داشته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کریستوف گالتیه سرمربی پاری سن ژرمن، مدعی شد برنامه خاصی برای سه فوق ستاره هجومی تیمش داشته است.

به گزارش پارس فوتبال، فصل برای لیونل مسی، نیمار و کیلیان امباپه، سه مهاجم گران قیمت و مشهور پاری سن ژرمن بسیار خوب آغاز شده و این سه بازیکن در اوج آمادگی به رقابت های جام جهانی 2022 رسیده اند. در این میان نمی توان نقش کریستوف گالتیه، سرمربی جدید پاری سن ژرمن را انکار کرد و حالا او مدعی شد از همان ابتدای شروع کارش در مورد شرایط این سه بازیکن برنامه ریزی کرده است.

کریستوف گالتیه گفت:

در اردوی پیش فصل پاری سن ژرمن در ژاپن من با لئو مسی، نیمار و کیلیان امباپه در رابطه با مدیریت زمان بازی در طول فصل جلسه گذاشتم. من موضوع بازی دادن به این سه بازیکن در همه مسابقات را با برنامه بسیار خاصی پیش بردم. من به آنها گفتم که در مقطعی این موضوع مدیریت خواهد شد، اما در برخی مقاطع خاص فصل و در زمانیکه می خواهید تحت هر شرایطی برنده شوید، نمی توانید مسی، نیمار و امباپه را از زمین بیرون بیاورید.

مسئولیت من این است که تیم را حول این سه بازیکن سازماندهی کنم. سپس مسائل مربوط به شرایط یک مسابقه و خستگی بازیکنان پیش می آید. ممکن است شرایط باعث تصمیم گیری من در مورد این سه بازیکن شود و من این مسئله را کتمان نمی کنم. مقابل یوونتوس لئو مسی را بیرون آوردم، خط هافبک را تقویت و به ترکیب تیم طراوت تزریق کردم. اما همیشه این حداقل دو نفر از این سه در زمین باشند و باور کنید این باعث بروز مشکلات فراوان برای حریف می شود.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *