بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آخرین وضعیت مصدومیت ستاره محبوب استقلالی

اللهیار صیادمنش بزودی به میادین باز خواهد گشت

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱ | ۱۳:۴۶
اللهیار صیادمنش بزودی به میادین باز خواهد گشت

سرمربی هال‌ سیتی توضیحاتی درباره شرایط اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی این تیم ارائه کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اللهیار صیادمنش 25 مرداد در دیدار تیم‌های فوتبال هال‌سیتی و برنلی دچار مصدومیت شد و زمین را در دقیقه 55 ترک کرد. صیادمنش از ‌آن روز تاکنون نتوانسته است در میادین بازی کند و کارهای درمانی خود را دنبال می‌کرد.

پس از اعلام لیست 25 نفره تیم ملی فوتبال برای حضور در جام جهانی 2022 و اینکه کارلوس کی‌روش یک نفر کمتر از سایر تیم‌ها معرفی کرد، گمانه‌زنی‌هایی وجود داشت که صیادمنش نفر بیست‌وششم ایران در جام جهانی قطر خواهد بود. فدراسیون فوتبال اگر چنین تصمیمی داشت، باید این مسئله را روز گذشته (دوشنبه) به فیفا اعلام می‌کرد که خبری رسمی در این راستا رسانه‌ای نشد.

لیام روسنیور سرمربی تیم هال‌سیتی درباره وضعیت اللهیار صیادمنش اظهار داشت:

فکر می‌کنم نکته زیبای مرتبط با اللهیار، انرژی خوبی بود که او هنگام دویدن دور زمین از هواداران دریافت می‌کرد. صیادمنش را برای اولین بار خارج از زمین می‌دیدم که نرم‌دوی می‌کرد. اتفاق بسیار خوبی رخ داد و برای من هم عالی بود تا او را دوباره ببینم. اللهیار را هنگام بازی دیده‌ام و به نظرم او دارایی بزرگی برای ما خواهد بود.

وی تعطیلی موقت لیگ چمپیونشیپ انگلیس را اتفاقی عالی برای هال‌سیتی دانست و تصریح کرد:

می‌توانیم مطمئن باشیم او برای بازگشت به میادین آماده می‌شود؛ البته شاید نه برای آغاز دوباره مسابقات در کریسمس. روز 11 دسامبر (20 آذر) با واتفورد بازی می‌کنیم و شاید صیادمنش را برای این مسابقه نداشته باشیم، اما امیدوارم پس از آن بازی بازگردد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *