بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

خبر ترسناک به سوئیسی ها ؛ ژاکا چرا از زمین بیرون رفت؟

بیماری بدهنگام گرانیت ژاکا در آستانه جام جهانی در دیدار آرسنال و ولورهمپتون

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ | ۱۰:۵۸
گرانیت ژاکا

گرانیت ژاکا به دلیل بیماری، تنها 15 دقیقه بعد از شروع بازی مقابل وولوز مجبور به ترک زمین شد و حالا ممکن است جام جهانی را از دست بدهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

گرانیت ژاکا به دلیل بیماری، تنها 15 دقیقه بعد از شروع بازی مقابل وولوز مجبور به ترک زمین شد.

به گزارش پارس فوتبال، تنها یک دقیقه از بازی آرسنال و وولوز گذشته بود که گرانیت ژاکا از درد روی زمین افتاد و مشخص شد که قادر به ادامه کار نیست. او البته تلاش کرد تا به بازی ادامه دهد و از زمین برخاست ولی تنها 15 دقیقه بعد شاهد تعویض این بازیکن بودیم تا آرسنال با شوکی بزرگ مواجه شود.

گرانیت ژاکا، در هر 14 بازی اخیر آرسنال به عنوان بازیکن فیکس در زمین حضور داشت. او در این مدت چهار گل و سه پاس گل ثبت کرد تا یکی از بهترین های تیمش باشد. مصدومیت او قطعا خبر بدی برای آرتتا خواهد بود. البته تعطیلی مسابقات باشگاهی به خاطر جام جهانی می تواند به کمک توپچی‌ها آمده و تعداد بازی‌هایی که ژاکا به دلیل مصدومیت از دست می‌دهد، به حداقل برساند.

او در حالی که با دست شکمش را گرفته و از درد رنج می‌برد، از آرتتا خواست تا تعویضش کند. به نظر می رسد که پای یک بیماری مشکوک در میان است و تعویض ژاکا به علت مصدومیت نبوده است. این می تواند خبر بدی برای تیم ملی سوئیس باشد.

گرانیت ژاکا یکی از مهره‌های اصلی تیم ملی سوئیس است که باید از هفته آینده در جام جهانی 2022 به مصاف حریفان خود در قطر برود. غیبت این بازیکن که در اوج آمادگی می توانست، عصای دست سوئیس برای صعود از گروه G باشد حالا باید آزمایش‌هایی را طی کند که میزان و مدت مصدومیتش را مشخص خواهد کرد.

گرانیت ژاکا به عنوان کاپیتان تیم ملی سوئیس امیدوار است تا بتواند با غلبه بر بیماری که هنوز معلوم نیست چقدر حاد است، یکی از مسافران قطر باشد نه عضوی جدید از تیم غایبان بزرگ جام!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *