بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پیشنهاد جالب اسطوره پرسپولیس به کی‌ روش + جزئیات

محمد نصرتی : شجاع خلیل زاده و محمدحسین کنعانی زادگان مدافعان تیم ملی فوتبال ایران در قطر باشند

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱ | ۱۹:۲۹
محمد نصرتی پیشکسوت پرسپولیس درباره تیم ملی فوتبال ایران صحبت کرد

محمد نصرتی پیشکسوت پرسپولیس گفت : شجاع خلیل زاده و محمدحسین کنعانی زادگان علاوه بر اینکه در تیم باشگاهی خود در لیگ ستارگان قطر همبازی هستند، در پرسپولیس کنار همدیگر بازی کردند و در بازی‌های مرحله مقدماتی و حتی بازی مقابل اروگوئه نیز عملکرد بسیار خوبی ارائه کردند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمد نصرتی پیشکسوت پرسپولیس که سابقه حضور در جام جهانی 2006 آلمان را نیز در کارنامه دارد در گفت‌و‌گو با خبرنگار فوتبالی به بررسی آخرین وضعیت مدافعان تیم ملی پرداخت و اینگونه توضیح داد:

نکته مهم در قلب دفاع هماهنگی دو بازیکنی است که در کنار هم بازی می‌کنند. با احترام به تمامی بازیکنان حاضر در این پست اما زوج محمدحسین کنعانی‌زادگان و شجاع خلیل‌زاده بهترین انتخاب برای ترکیب اصلی خواهد بود.

مدافع پیشین تیم ملی دلایل خود را برای انتخاب زوج قلب خط دفاع تیم ملی را اینگونه ذکر می‌کند:

شجاع و کنعانی علاوه بر اینکه در تیم باشگاهی خود در لیگ ستارگان قطر همبازی هستند، در پرسپولیس کنار همدیگر بازی کردند و در بازی‌های مرحله مقدماتی و حتی بازی مقابل اروگوئه نیز عملکرد بسیار خوبی ارائه کردند. به همین دلیل تصور من این است آقای کی‌روش از این زوج در ترکیب ثابت تیمش استفاده خواهد کرد.

سرمربی تیم ملی از زوج کنعانی‌زادگان و پورعلی‌گنجی در ترکیب اصلی بازی تدارکاتی با نیکاراگوئه استفاده کرد و نیمکت‌نشینی شجاع خلیل‌زاده، ابهام‌ها درباره تصمیم نهایی کی‌روش برای این پست را بیشتر کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *