بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سنگ تمام اسطوره پرسپولیس برای دو ستاره جذاب تیم ملی فوتبال ایران

محمد نصرتی : بهترین‌ بازیکنان تیم ملی در دور مقدماتی شجاع خلیل زاده و محمد حسین کنعانی زادگان بودند

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ | ۱۹:۴۵
محمد نصرتی پیشکسوت پرسپولیس درباره تیم ملی فوتبال ایران صحبت کرد

محمد نصرتی پیشکسوت پرسپولیس گفت : بهترین نفرات ما در مسیر رسیدن به جام جهانی و دیدارهای مقدماتی به نظر من شجاع خلیل زاده و کنعانی زادگان بودند. این دو نفر واقعاً ستاره تیم ملی بودند و در کنار کیفیت فردی خوب، هماهنگی فوق العاده‌ای هم با هم دارند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمد نصرتی پیشکسوت پرسپولیس در خصوص وضعیت این روزهای تیم ملی در آستانه شروع جام جهانی اظهار داشت:

در مورد وضعیت تیم ملی چون من اطلاعی از تمرینات نداریم بهتر است قضاوتمان را بر مبنای آخرین چیزی که از بچه‌ها دیدیم بگذاریم که همان دو بازی با اروگوئه و سنگال است. در مورد اروگوئه من به جرئت می‌گویم یکی از بهترین تیم‌های حال حاضر دنیاست و چند بازیکن جوان و با کیفیت دارد و در این جام جهانی همه را غافلگیر خواهد کرد. ما مقابل این تیم نمایش خیلی خوبی داشتیم و من در این بازی خیلی به تیم ملی امیدوار شدم ولی در بازی دوم مقابل سنگال آن انسجام لازم را در خطوط نداشتیم که یکی از دلایل مهمش تغییرات زیاد در ترکیب اصلی بود. ما در این دو بازی دو تیم ملی متفاوت دیدیم که باید بدانیم در جام جهانی با کدام یک طرف هستیم تا مبنای قضاوتمان باشد.

وی در مورد کیفیت خط دفاعی تیم ملی و اینکه گفته می‌شود کیفیت خط جلوی ما بالاتر از نفرات دفاعی است، گفت:

من با این حرف به شدت مخالفم و اصلاً چنین موضوعی را قبول ندارم. بهترین نفرات ما در مسیر رسیدن به جام جهانی و دیدارهای مقدماتی به نظر من شجاع خلیل زاده و کنعانی زادگان بودند. این دو نفر واقعاً ستاره تیم ملی بودند و در کنار کیفیت فردی خوب، هماهنگی فوق العاده‌ای هم با هم دارند و از سویی مثلث خوب و هماهنگی با بیرانوند تشکل داده‌ا‌ند که شناخت بالا از یکدیگر باعث می‌شود بهترین هماهنگی را داشته باشند. شاید نفرات خط دفاعی ما مثل آزمون و طارمی و جهانبخش و… در سطح بین المللی شناخته شده نباشند ولی از لحاظ کیفیت در سطح بالایی قرار دارند. از طرفی یک تیم ساختار دفاعی و ساختار هجومی دارد و این ساختار در دل تاکتیک تیمی است و نمی‌توان آن را فرد به فرد مورد بررسی قرار داد.

مدافع پیشین تیم ملی در مورد دو دیدار تدارکاتی پیش رو مقابل نیکاراگوئه و تونس و انتقاداتی که بابت این دو تیم می‌شود، توضیح داد:

این انتقادات درست نیست چرا که نزدیک جام جهانی هستیم و چند روز مانده به شروع بازی‌ها نمی‌شود بازی سنگین انجام داد و هیچ تیمی چنین کاری انجام نمی‌دهد. به نظرم در این دو بازی هماهنگی و رسیدن به خواسته های کی‌روش مهم است که به امید خدا به آن خواهیم رسید.

نصرتی در پایان در مورد شرایط صعود از گروه هم توضیح داد:

همانطور که گفتم باید ببینیم ملاک ما تیم ملیِ بازی با اروگوئه است یا تیم ملیِ بازی با سنگال. اگر آن تیمی باشیم که مقابل اروگوئه بازی کرد من به جرئت می‌گویم از گروه صعود خواهیم کرد. با آن نمایش می‌توانیم ولز و آمریکا را شکست دهیم و چه بسا بتوانیم حتی از انگلیس هم امتیاز بگیریم. بازی با اروگوئه واقعاً غافلگیر کننده بود و نشان از کیفیت بالای تیم ما دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *