بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش مدیران بایرن و پی اس جی به تقابل دو تیم با هم

تقابل بزرگ بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۱ | ۱۷:۵۷
تقابل بزرگ بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان

قرعه کشی لیگ قهرمانان برگزار شد و بایرن مونیخ که در با اقتدار صدرنشین شده بود، حالا باید در دور بعدی نیز به مصاف پاری سن ژرمن آماده برود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مدیران دو باشگاه بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن در مورد تقابل این دو تیم در لیگ قهرمانان اروپا صحبت کردند.

به گزارش پارس فوتبال، امروز قرعه کشی لیگ قهرمانان برگزار شد و بایرن مونیخ که در گروهی دشوار با اقتدار صدرنشین شده بود، حالا باید در دور بعدی نیز به مصاف پاری سن ژرمن آماده و پرستاره برود. لوییس کامپوس و اولی کان، دو مدیر این دو تیم قدرتمند در مراسم حاضر بوده و هر دو نفر در پایانی قرعه کشی این تقابل را دشوار توصیف کرده و مدعی شدند نمی توان تکلیف تیم صعود کننده به دور بعد را حدس زد.

لوییس کامپوس بعد از قرعه کشی گفت:

با یک باشگاه بزرگ و تیمی قدرتمند در مرحله بعدی لیگ قهرمانان روبرو خواهیم شد. ما به خودمان افتخار می کنیم که در چنین مرحله ای حضور داریم. ما باید به نیمه پر لیوان نگاه کرده و از بازی کردن مقابل یکی از بهترین تیم های جهان خوشحال باشیم، زیرا می توانیم در این دیدار ثابت کنیم که ما نیز یکی از قدرت های فوتبال دنیا محسوب می شویم. ما از اعتماد به نفس کافی برخوردار بوده و خوشحالیم که در چنین مسابقاتی به میدان می رویم.

اما این هم واکنش اولی کان، مدیر اجرایی بایرن:

رویارویی با پاری سن ژرمن؟ انگار این بازی در طالع ماست (با خنده). در مجموع بازی خوبی در انتطارمان است و بهترین بازیکنان جهان در این دیدار با یکدیگر روبرو خواهند شد. اما هنوز زمان زیادی تا شروع بازی مانده و دشوار است بگوییم در آن مقطع شرایط چگونه پیش خواهد رفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *