بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

جهانبخش با استراحت کامل دراختیار تیم ملی + عکس

نیمکت نشینی علیرضا جهانبخش در دیدار فاینورد و وولندام

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۰
علیرضا جهانبخش

علیرضا جهانبخش ستاره ایرانی فاینورد در جریان برتری تیمش مقابل وولندام نیمکت‌نشین بود. او حالا با آمادگی کامل به جام جهانی می رود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علیرضا جهانبخش ستاره ایرانی فاینورد در جریان برتری تیمش مقابل وولندام نیمکت‌نشین بود.

به گزارش پارس فوتبال، در چارچوب دیدارهای هفته سیزدهم لیگ اردیویسه هلند، تیم فاینورد در حالی که علیرضا جهانبخش را برای دومین مسابقه پیاپی جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت ۱۷ دیروز در ورزشگاه کراس به مصاف تیم قعرنشین وولندام رفت.

یاران جهانبخش پس از چهار هفته شکست‌ناپذیری در لیگ هلند که دو تساوی و دو پیروزی داشتند، در دیدار امروز مقابل وولندام هم توانستند همین روند موفقیت‌آمیز را ادامه بدهند و سه امتیاز خارج از خانه را به دست بیاورند.

تیم فوتبال فاینورد که با کسب پیروزی مقابل لاتزیو ایتالیا و صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا به استقبال دیدار امروز برابر وولندام آمده بود، توانست حریف خود را با دو گل مغلوب کند تا ۲۷ امتیازی شود و مجددا به رده سوم جدول لیگ اردیویسه هلند برگردد.

علیرضا جهانبخش، بازیکن ایرانی فاینورد که در فصل جاری لیگ اردیویسه هلند هشت بازی انجام داده و سه پاس گل به ثبت رسانده، پس از نیمکت‌نشینی کامل در دو دیدار اخیرشان در این رقابت‌ها، امروز هم برابر وولندام فرصت بازی به دست نیاورد.

علیرضا جهانبخش

ملی‌پوش ایرانی فاینورد بعد از مصدومیت در دیدار هفته پنجم مرحله گروهی لیگ اروپا مقابل اشتورم گراتس اتریش، در بازی برابر لاتزیو به طور کامل روی نیمکت بود که امروز هم در مسابقه با وولندام این اتفاق برای او افتاد تا او در آستانه جام جهانی صرفا به استراحت بپردازد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *