بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تاریخ‌سازی خانوادگی ؛ اولین مالدینی که به میلان گل زد!

گلزنی دنیل مالدینی برای اسپتزیا برابر میلان در سن سیرو

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱ | ۱۰:۱۴
گلزنی دنیل مالدینی برای اسپتزیا برابر میلان در سن سیرو

دنیل مالدینی مدافع اسپتزیا، شب گذشته زمینه‌ساز بدعت جدیدی در خانواده معروفش که نام‌شان با باشگاه میلان گره خورده شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دنیل مالدینی مدافع اسپتزیا، شب گذشته زمینه‌ساز بدعت جدیدی در خانواده معروفش که نام‌شان با باشگاه میلان گره خورده شد.

به گزارش پارس فوتبال، میلان شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سیزدهم لیگ ایتالیا به مصاف اسپتزیا رفت و موفق شد با نتیجه 1-2 برابر این تیم به پیروزی برسد.

گل اول این بازی را شاگردان استفانو پیولی وارد دروازه حریف کردند اما اسپتزیا موفق شد توسط بازیکن سابق میلان که حالا پیراهن این تیم را به تن دارد بازی را به تساوی بکشاند.

این بازیکن 21 ساله این فصل به صورت قرضی از میلان جدا و راهی اسپتزیا شد تا فرصت بیشتری برای حضور در میدان داشته باشد. او با حضور در این بازی به دومین نفر از اعضای خانواده مالدینی تبدیل شد که برابر روسونری به میدان رفته است.

پیش از او تنها چزاره مالدینی، پدر بزرگش، در هشتم ژانویه 1967 در ترکیب تورینو برابر میلان قرار گرفته بود، دیداری که در نهایت با تساوی 1-1 به پایان رسید.

اما پیش از این هرگز هیچ یک از اعضای خانواده مالدینی برابر میلان گلزنی نکرده بود و حالا این رکورد در این خانواده مشهور دنیای فوتبال به این بازیکن تعلق پیدا کرده است. آخرین باری که یکی از اعضای این خانواده موفق به گلزنی در سن سیرو شده بود، پائولو مالدینی و با پیراهن میلان بود، مدیری که شب گذشته از روی سکوها شاهد گلزنی پسرش و پیروزی تیمش بود.

دنیل مالدینی آخرین بار در جریان شکست 1-2 برابر آتالانتا در 30 مارس 2008 در سن سیرو گل زد که دقیقا 5333 روز پیش بود. دنیل در آن زمان شش سال داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *