بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

میلان 2-1 اسپتزیا ؛ سه امتیاز با چنگ و دندان

پیروزی دشوار خانگی میلان برابر اسپتزیا با گل ژیرو

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱ | ۹:۳۹
پیروزی دشوار خانگی میلان برابر اسپتزیا با گل ژیرو

میلان در دیداری سخت و دشوار موفق شد با نتیجه 2-1 به پیروزی برسد. ژیرو گل پیروزی بخش روسونری را به ثمر رساند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

میلان در دیداری سخت و دشوار موفق شد با نتیجه 2-1 به پیروزی برسد.

به گزارش پارس فوتبال، شاگردان استفانو پیولی در دیدار مقابل اسپتزیا تا آخرین ثانیه های منتظر ماندند اما سرانجام با گل الیویه ژیرو موفق شدند به سه امتیاز برسند.

میلان بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 2 بود که روی حرکت خوب رافائل لیائو از سمت چپ و ارسال او، دیووک اوریگی صاحب موقعیت شد اما ضربه والی او از کنار دروازه اسپتزیا به بیرون رفت.

برتری میلانی ها ادامه پیدا کرد و همه چیز برای گلزنی این تیم در دقیقه 16 فراهم بود اما راده کرونیچ که روی ریباند شوت جونیور مسیاس صاحب موقعیت شده بود، ضربه اش را به تیر دروازه حریف کوبید.

بار دیگر لیائو با یک ارسال خطرناک روی دروازه میهمان خطرساز شد اما ضربه سر براهیم دیاز را دروازه بان اسپتزیا با یک واکنش خوب دفاع کرد.

فشار حملات میلانی‌ها ادامه داشت تا اینکه سرانجام در دقیقه 21 قفل دروازه اسپتزیا باز شد. روی ارسال اسماعیل بن ناصر بود که تئو هرناندز صاحب موقعیت شد و با یک ضربه دقیق کار را تمام کرد. البته صحنه مشکوک به آفساید بود اما داور بعد از کمک گرفتن از VAR که برای دقایقی طول کشید، سرانجام گل را پذیرفت.

در ادامه باز هم این بازیکنان میلان بودند که ابتکار عمل را در دست داشتند؛ هرچند برتری آنها به موقعیت خاصی منجر نمی‌شد تا اینکه در دقیقه چهارم از وقت های تلف شده نیمه اول، تیم میزبان می توانست برتری اش را دو برابر کند ولی ضربه لیائو بعد از برخورد به بازیکن حریف، تغییر مسیر داد و به تیر دروازه برخورد کرد و در نهایت نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید.

نیمه دوم را هم میلان بهتر آغاز کرد و بازیکنان این تیم در دقایق ابتدایی بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه میلان ایجاد کنند.

پس از آن تیم میهمان پیش کشید و در دقیقه 57، روی ارسال هولم، این اکدال بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه سر او از بالای دروازه میلان به بیرون رفت.

دو دقیقه بعد اسپتزیا به گل تساوی رسید. روی یک ضربه کرنر بود که اشتباه براهیم دیاز در دفع توپ باعث شد تا آرکادیوش رکا صاحب توپ شود و پاس او را دنیل مالدینی با یک ضربه تماشایی تبدیل به گل تساوی اسپتزیا کرد.

میلانی ها که انتظار دریافت این گل را نداشتند، بلافاصله حملات را از سر گرفتند و در دقیقه 65 این ساندرو تونالی بود که دروازه میهمان را باز کرد ولی داور بعد از استفاده از VAR، این گل را به دلیل خطای تونالی پیش از زدن ضربه نهایی، نپذیرفت.

در ادامه بازی متعادل دنبال شد و علی رغم تلاش میلان، بازیکنان اسپتزیا فرصت ایجاد موقعیت را به آنها نمی‌دادند.

بازی به همین ترتیب ادامه داشت و به نظر می رسید که با تساوی به پایان خواهید رسید اما سرانجام در دقیقه 89 میلان به گل برتری رسید. روی ارسال تونالی بود که الیویه ژیرو روی تیر دوم خود را به توپ رساند و کار را تمام کرد.

این ستاره فرانسوی که از زدن این گل بسیار هیجان زده شده بود، پیراهنش را از تن درآورد و همین باعث شد تا داور کارت زرد دوم را به او بدهد و این مهاجم باتجربه را از زمین اخراج کرد.

در دقایق پایانی اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و بازی با برتری 2-1 روسونری به پایان رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *