بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکاوی قرارداد دو ستاره خارجی پرسپولیس ؛ اختلاف قراردادها لو رفت !

اختلاف فاحش قرارداد لوکادیا و دیاباته در پرسپولیس !

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱ | ۷:۰۰
اختلاف فاحش قرارداد لوکادیا و دیاباته در پرسپولیس !

بررسی قرارداد یورگن لوکادیا و شیخ دیاباته با باشگاه پرسپولیس نشان می دهد که قرارداد این دو ستاره خارجی سرخ ها با هم اختلاف فاحشی دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مبلغ قرارداد یورگن لوکادیا در باشگاه پرسپولیس به مراتب بیشتر از شیخ دیاباته است.

باشگاه پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی  بعد از مدت‌ها تلاش و منتفی شدن گزینه‌های مختلف، بالاخره موفق شد یک مهاجم باکیفیت و با رزومه  خوب جذب کند. یورگن لوکادیا مهاجم هلندی سابق بوخوم، هوفنهایم، برایتون و آیندهوون با قراردادی یکساله به پرسپولیس پیوست تا مشکلات خط حمله این تیم را حل کند و به نوعی فرشته نجات سرخ ها شود. اگر بگوییم یکی از با رزومه‌ترین مهاجم‌های تاریخ لیگ برتر به ایران آمده است اغراق نکردیم. مهاجم تکنیکی و سرعتی که از  او همواره به عنوان یکی از استعدادهای ناب فوتبال هلند یاد می‌شد، خیلی زود در پرسپولیس جا افتاد و روند گلزنی‌های خود را آغاز کرد. لوکادیا در این فصل و تا قبل از تعطیلی بازی‌های لیگ برتر به خاطر اردوی تیم ملی و رقابت‌های جام جهانی ، ۶ گل به ثمر رساند و ستاره سرخ ها در این فصل بود.

مهاجم هلندی سرخ پوشان که آقای گل فعلی لیگ برتر هم محسوب می شود، قراردادی ۹۰۰ هزار دلاری با پرسپولیس امضا کرده و گران‌ترین بازیکن این فصل پرسپولیس محسوب می شود. همچنین ۳۰۰ هزار دلار هم آپشن در قرارداد لوکادیا در نظر گرفته شده که در صورت قهرمانی پرسپولیس و همچنین آقای گلی این بازیکن به ستاره هلندی سرخ ها پرداخت خواهد شد. پرسپولیس که به شدت به مهاجم نیاز داشت، بعد از جذب لوکادیا به سراغ خرید دیاباته رفت و مهاجم سابق استقلال که سابقه آقای گلی در لیگ برتر را با پیراهن آبی در کارنامه دارد، را هم به خدمت گرفت.

پیشنهاد باشگاه پرسپولیس به دیاباته ۳۵۰ هزار دلار بود ولی مهاجم سابق استقلال در مذاکرات خواستار ۴۰۰ هزار دلار شده بود. همچنین دیاباته از مدیران سرخ ها درخواست کرد مبلغی را به عنوان پیش قرارداد دریافت کند که این مورد موافقت درویش قرار گرفت و مقرر شد شیخ بعد از آمدن به ایران و معارفه رسمی، مبلغی را دریافت کند که این اتفاق هم رخ داد و شیخ بعد از حضور در تهران پیش قرارداد خود را دریافت کرد. با توجه به ثبت رسمی قراردادها در سایت کدال و طبق اعلام باشگاه پرسپولیس مجموع قرارداد ۴ بازیکن خارجی این تیم کمتر از ۵۵ میلیارد است که عمده این پول مربوط به قرارداد لوکادیا خواهد بود. در نهایت قرارداد دیاباته با پرسپولیس برای یک فصل چیزی حدود ۳۷۵ هزار دلار است که به مراتب کمتر از قرارداد لوکادیا محسوب می‌شود. در واقع قرارداد لوکادیا چیزی بیشتر از ۲ برابر دیاباته است و قرارداد این دو ستاره خارجی پرسپولیس اختلاف فاحشی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *