بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

یوونتوس 1-2 پاری سن ژرمن ؛ از دست دادن صدر در تورین

برد بی اثر پاری سن ژرمن در برابر یوونتوس در شب صدرنشینی بنفیکا

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۱ | ۹:۲۱
یوونتوس و پاری سن ژرمن

پاری سن ژرمن در آخرین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در تورین به مصاف یوونتوس رفت و موفق شد میزبانش را 2-1 شکست دهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پاری سن ژرمن در آخرین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در تورین به مصاف یوونتوس رفت و موفق شد میزبانش را 2-1 شکست دهد.

به گزارش پارس فوتبال، پاری سن ژرمن دیشب در حالی ششمین بازی خود در گروه H به مصاف یوونتوس رفت که می‌دانست برای اطمینان از صدرنشینی خود در این گروه باید بر بیانکونری پیروز شود.

بازی دو تیم متعادل آغاز شد ولی بعد از 13 دقیقه این پاریسی‌ها بودند که به گل رسیدند. کیلیان امباپه در سمت چپ توپ را از لیونل مسی دریافت کرد و با یک استارت انفجاری و عبور از گاتی به سمت دروازه حرکت کرد. گاتی حتی با کشیدن پیراهن امباپه نتوانست او را متوقف کند. او از نزدیکی خط محوطه جریمه شوتی شلیک کرد که شزنی چاره‌ای جز تسلیم شدن نداشت و شوت او پس از برخورد به تیر دروازه به گل اول پی‌اس‌جی تبدیل شد.

در دقایق بعدی یوونتوسی‌ها دو حمله روی دروازه تیم مهمان ترتیب دادند اما ضربات لوکاتلی و کوادرادو راهی به چارچوب دروازه پی‌اس‌جی نداشت. چند دقیقه بعد شوت از راه دور امباپه هم از بالای دروازه یوونتوس بیرون رفت.

یوونتوس و پاری سن ژرمن

یوونتوس و پاری سن ژرمن

در دقیقه 33 مسی با حرکتی زیبا مدافعین یووه را به هم ریخت و توپ را به امباپه رساند. او با یک پاس به عقب مسی را صاحب توپ کرد و شوت او توسط شزنی با پا دفع شد و در بازگشت هم ساندرو توپ را دفع کرد.

اما در دقیقه 39 یووه موفق شد کار را به تساوی بکشاند. کاستیچ از سمت چپ سانتری روی دروازه پی‌اس‌جی ارسال کرد و کوادرادو با یک ضربه سر شیرجه‌ای توپ را به سمت دروازه فرستاد و بونوچی در بهترین نقطه حاضر بود تا از فاصله نزدیک کار را تمام کند. نیمه اول با تساوی 1-1 دو تیم به پایان رسید.

در شروع نیمه دوم بازی نسبتا متعادل بود اما در دقیقه 66 راموس از فرصت شوتزنی استفاده کرد و شوتی سنگین از راه دور به سمت دروازه یووه شلیک کرد که بعد از برخورد به فاجیولی تغییر مسیر داد اما شزنی توپ را دفع کرد. از شانس خوب یوونتوسی‌ها هیچ بازیکن پاریسی در مقابل دروازه حضور نداشت تا از این توپ استفاده کند.

اما سه دقیقه بعد پی‌اس‌‌جی دیگر بدشانس نبود. نونو مندس پرتغالی که تنها یک دقیقه قبل از روی نیمکت بلند شده و وارد زمین شده بود یک گل زیبا برای تیمش به ثمر رساند. امباپه با پاسی خوب به پشت مدافعین یووه او را صاحب توپ کرد و مندس با خونسردی شوتی کم‌ارتفاع و محکم به سمت دروازه شلیک کرد که از شزنی کاری برنیامد و پی‌اس‌جی دوباره پیش افتاد.

یوونتوس و پاری سن ژرمن

در دقیقه 71 لیونل مسی فرصت خوبی برای گلزنی به دست آورد. او از نزدیکی خط محوطه جریمه توپ را روی پای چپ آورد اما ضربه او از کنار دروازه بیرون رفت.

در دقیقه 78 لوکاتلی از فاصله نزدیک دروازه پاری سن ژرمن را باز کرد اما کمک‌داور بلافاصله پرچم زد و اعلام آفساید کرد. دوناروما ابتدا ضربه کاستیچ را دفع کرد ولی لوکاتلی توپ را وارد دروازه کرد که داور گل را به دلیل قرار داشتن او در آفساید مردود دانست.

در دقیقه 84 کیه‌زا در محوطه جریمه پاری سن ژرمن با میلیک درگیر شد اما راموس مداخله کرد و باعث سرنگون شدن کیه‌زا شد. بازیکنان یوونتوس اعتراض شدیدی به داور داشتند اما در نهایت داور معتقد نبود که در این صحنه پنالتی اتفاق افتاده است. در نهایت بازی با پیروزی 2-1 پاری سن ژرمن به پایان رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *