بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سوپرجام، تنها عنوانی که استقلال کسب نکرده است

تلاش استقلال برای کسب اولین سوپرجام در دیدار با نساجی

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ | ۱۶:۳۶
تلاش استقلال برای کسب اولین سوپرجام در دیدار با نساجی

تیم های استقلال و نساجی امروز برگزار کننده مسابقه حساس سوپرجام خواهند بود. قهرمان لیگ برتر باید در کرمان به مصاف قهرمان جام حذفی برود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

استقلال امروز این فرصت را دارد تا برای نخستین بار، عنوان قهرمانی سوپرجام را به دست بیاورد.

به گزارش پارس فوتبال، تیم های استقلال و نساجی امروز برگزار کننده مسابقه حساس سوپرجام خواهند بود. قهرمان لیگ برتر باید در کرمان به مصاف قهرمان جام حذفی برود تا تکلیف آخرین جام باقی مانده از فصل قبل نیز روشن شود.

آبی پوشان در شرایطی به مصاف نساجی می روند که 53 روز پیش و در استادیوم آزادی، این 2 تیم به مصاف هم رفتند و شاگردان ریکاردو ساپینتو با سه گل از سد حریف خود گذشتند.

نکته جالب درباره استقلال این است که این تیم هرگز موفق به کسب قهرمانی در دیدار سوپرجام نشده است. این رقابت ها نخستین بار در سال 1384 برگزار و تا سال 1395 خبری از برگزاری این بازی نبود. از آن سال به بعد و به صورت منظم، قهرمانان لیگ برتر و جام حذفی برای کسب سومین جام معتبر داخلی به مصاف هم می روند.

در هفت دوره ای که سوپرجام برگزار شده، پرسپولیس پنج مرتبه عنوان قهرمانی را از آن خود کرده و تیم های صباباطری و ذوب آهن نیز یک بار این جام را بالای سر برده اند و امروز استقلال و نساجی این فرصت را دارند که نامشان را در بین قهرمانان سومین جام فوتبال ایران به ثبت برسانند.

استقلالی ها که عناوین قهرمانی متعددی در جام های مختلف را از آن خود کرده اند، می توانند امروز نیز یک جام متفاوت را به ویترین افتخارات خود اضافه کنند. آبی پوشان از زمان تأسیس تیم خود، قهرمانی های متعددی از جمله لیگ برتر، جام آزادگان، جام حذفی، لیگ قدس، لیگ تخت جمشید، جام باشگاه های تهران، سوپرجام تهران و قهرمانی آسیا را کسب کرده اند و جای قهرمانی سوپرجام کشور در این ویترین افتخارات خالی است.

باید دید شاگردان ریکاردو ساپینتو در دیدار امروز موفق خواهند شد برای اولین بار این عنوان را از آن خود کنند یا آبی ها همچنان باید در حسرت کسب سوپر جام باقی بمانند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *