بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ببینید ؛ رایزنی امیر قلعه نویی با وزیر ورزش ؛ روزنه جدید در پرونده جنجالی ستاره گابنی گل‌گهر ؟ + سند

صحبت های امیر قلعه نویی با حمید سجادی در حاشیه دیدار دوستانه تیم ملی امید ایران و باشگاه گل‌گهر سیرجان

نویسنده : ParsFootball NewsAgency
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ | ۸:۱۵


در حاشیه دیدار دوستانه تیم ملی امید ایران و باشگاه گل‌گهر سیرجان ، امیر قلعه نویی سرمربی باشگاه گل‌گهر دقایقی با حمید سجادی وزیر ورزش به صحبت پرداخت .

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

وزیر ورزش و جوانان برای تماشای دیدار تیم ملی امید مقابل گل گهر به ورزشگاه آزادی آمد. تیم‌ ملی فوتبال امید کشورمان از ساعت 20 امشب در دیداری تدارکاتی به مصاف گل گهر سیرجان رفت‌.

سید حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان نیز بعد از نیمه اول این بازی وارد ورزشگاه آزادی شد تا بازی دوستانه شاگردان امیر قلعه نویی و مهدی مهدوی‌کیا را تماشا کند.

سجادی پس از ورود به ورزشگاه به جایگاه VVIP رفت و پس از خوش و بش با دراگان اسکوچیچ در این جایگاه با حضور در جایگاه ویژه با حمید استیلی و هادی مهدوی‌کیا خوش و بش کرد.

در حاشیه دیدار دوستانه تیم ملی امید ایران و باشگاه گل‌گهر سیرجان ، امیر قلعه نویی سرمربی باشگاه گل‌گهر دقایقی با حمید سجادی وزیر ورزش به صحبت پرداخت و این گمانه زنی در رسانه های ورزشی کشور مطرح شد که قلعه نویی پیرامون پرونده جنجالی مهاجم گابنی گل‌گهر که به کسر امتیاز از این باشگاه منجر شد ، با حمید سجادی گفتگو کرده است .


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *