بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پرونده رادو بلای جان باشگاه پرسپولیس + سند

آخرین وضعیت پرونده شکایت بوژیدار رادوشویچ از پرسپولیس

نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۳:۲۸


آخرین اخبار از شکایت بوژیدار رادوشویچ و بدهی سنگین باشگاه پرسپولیس به این بازیکن کروات و احتمال بسته شدن پنجره نقل و انتقالات این باشگاه را ببنیید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بوژیدار رادوشویچ دروازه‌بان کروات پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در آذر ماه سال گذشته و پس از اختلاف با مدیران باشگاه پرسپولیس ایران را ترک و سپس از باشگاه پرسپولیس به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش به فیفا شکایت کرد و خواستار دریافت تمام مبلغ قرارداد سه ساله خود با سرخپوشان شد.

فدراسیون بین‌المللی فوتبال نیز طی ماه‌های گذشته از باشگاه پرسپولیس خواسته بود تا دفاعیات خود درباره این پرونده را ارائه کند، اما با حکم کمیته انضباطی فیفا که امروز به دست باشگاه پرسپولیس رسیده است، این باشگاه به پرداخت 866 هزار یورو (به علاوه پنج درصد سود سالیانه) به دروازه‌بان کروات سابق خود محکوم شده است.

در حکم فیفا آمده است باشگاه پرسپولیس باید این مبلغ را حداکثر تا 45 روز آینده به بوژیدار رادوشویچ پرداخت کند و در غیر این صورت با جرایم دیگری از سوی فدراسیون بین‌المللی فوتبال مواجه خواهد شد.

برنامه اخبار ورزشی ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ شبکه سه سیما در گزارشی به بررسی این شکایت پرداخت.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *