بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سرمربی سپاهان برای پرسپولیس خط و نشان کشید

مورایس سرمربی سپاهان : همه بازیکنانم با کیفیت هستند و آماده بازی با پرسپولیس هستیم

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۱ | ۲۲:۲۰
توافق نهایی سروش رفیعی با پرسپولیس

مورایس سرمربی سپاهان در نشست خبری پیش از بازی سرخ های پایتخت مدعی شد که همه بازیکنانم با کیفیت هستند و آماده بازی با پرسپولیس هستیم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس گفت به عنوان یک مرد تا پایان کاری که شروع کرده در این تیم می‌ماند.

تیم فوتبال سپاهان در جریان هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران فردا (جمعه) میزبان پرسپولیس است.

خوزه مورایس در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد:

این هفته خاص است و همه می‌دانیم بازی فردا داربی نیست اما بازی مهمی برای لیگ و هواداران هر دو تیم است زیرا در شادابی کشور موثر است. امیدوارم این بازی، بازی خوبی برای کشور باشد.

او درباره شایعه فسخ قراردادش با سپاهان هم گفت:

در هفته‌ای که مسابقات مهمی داریم، طبیعی است که شایعاتی پراکنده وجود داشته باشد. قرارداد بلند مدت دارم و در قلبم تعهدی دادم که باید انجام بدهم. من اینجا خوشحالم و به عنوان یک مرد باید تا پایان کاری که شروع کرده‌ام، باشم. شما همیشه آماده‌اید کاری که قبلا انجام می‌دادید را انجام دهید و می‌توان موفقیت قبلی را تکرار کرد اما این بار مثل قبل نیست و تیم مقابلمان پرسپولیس است نه استقلال و باید عملکرد متفاوتی داشته باشیم.

او تصریح کرد:

می‌دانیم که بازی آسانی نیست و باید دید بازی فردا چه خواهد شد. قطعا بازی جذابی است. من ۲۰ بازیکن اصلی دارم و هر کدام بتوانند بازی کنند به زمین می‌روند که با هم تلاش کنند. همه بازیکنانم با کیفیت هستند و آماده بازی هستیم.

او تصریح کرد:

به حریف نگاه می‌کنیم و باید به کیفیت آن‌ها توجه کنیم و اهمیت بدهیم.  وقتی توپ را از دست می‌دهیم ساختار عوض می‌شود دفاع کردن وظیفه تیمی است و همه مسئولیت خاصی دارند. وقتی توپ داریم کارهای دیگر برای حمله کردن انجام می‌دهیم.  در یک تیم خاص و باهوش اینگونه نیست که به یک‌باره همه حمله کنند. یازده بازیکن  هرکدام وظیفه خودشان را دارند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *