بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

فروزان – استقلال ؛ باز هم قصه تکراری + عکس

ناکامی مجدد محسن فروزان برای کلین شیت برابر استقلال

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۱ | ۱۵:۱۴
ناکامی مجدد محسن فروزان برای کلین شیت برابر استقلال

استقلال برای دومین دیدار پیاپی مقابل گل‌گهر صاحب ضربه پنالتی شد و سه امتیاز را به دست آورد. در دیداری که باز هم محسن فروزان نتوانست کلین شیت کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

استقلال برای دومین دیدار پیاپی مقابل گل‌ گهر صاحب ضربه پنالتی شد و سه امتیاز را به دست آورد. در دیداری که باز هم محسن فروزان نتوانست کلین شیت کند.

به گزارش “ورزش سه”، گل‌گهر سیرجان در شرایطی متحمل شکست در دیدار اخیرش مقابل استقلال شد که در دو تقابل برابر آنها سه پنالتی داده که در نوع خود عجیب و جالب توجه است ولی با این وجود جدال اخیر دو تیم می‌توانست پُرگل‌تر باشد که واکنش گلر اسبق آبی‌ها مانع از این اتفاق شد.

استقلال پس از اینکه در دیدار برگشت فصل گذشته مقابل گل‌گهر دو ضربه پنالتی به دست آورد که یکی از آنها را محسن فروزان مهار کرده بود، در بازی هفته قبل هم با یک پنالتی در دقایق پایانی، به برتری خارج از خانه دست یافت و احتمال داشت پس از آن هم به گل سوم برسد که گلر سیرجانی‌ها با واکنش خود این اجازه را به تیم سابق خود نداد.

فروزان در لحظات پایانی دیدار مقابل استقلال که رضا میرزایی با سرعت بالا وارد محوطه گل‌گهر شده و در موقعیت تک به تک قرار گرفته بود، واکنش خوبی روی شوت مهاجم آبی‌ها داشت تا برتری این تیم پُر‌گل‌تر نشود.

گل‌گهر سیرجان در شرایطی مقابل استقلال مغلوب شد که در دو دیدار پیش از آن کلین‌شیت کرده بود و حالا نیز فروزان امیدوار است با عبور از جدال با آبی‌پوشان، در مسابقه فردا مقابل نفت مسجدسلیمان دوباره دروازه خود را بسته نگه دارد.

ناکامی مجدد محسن فروزان برای کلین شیت برابر استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *