بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

شوک به انگلیس در آستانه جام جهانی ؛ کایل واکر مصدوم شد

مصدومیت شدید کایل واکر در منچسترسیتی و خطر از دست دادن جام جهانی 2022

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۱ | ۹:۵۱
مصدومیت شدید کایل واکر در منچسترسیتی

به نظر می‌رسد که مصدومیت جدی کایل واکر مدافع منچسترسیتی، ممکن است باعث غیبت او در جام جهانی 2022 شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نظر می‌رسد که مصدومیت جدی کایل واکر مدافع منچسترسیتی، ممکن است باعث غیبت او در جام جهانی 2022 شود.

به گزارش پارس فوتبال، منچسترسیتی شب گذشته در چارچوب رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف کپنهاگن رفت و با نتیجه 0-5 برابر این تیم به پیروزی رسید.

واکر در جریان این پیروزی نتوانست تیمش را همراهی کند و همین موضوع تردیدها درباره شرایط و آمادگی این بازیکن را زیر سوال برد و باعث شد که پپ گواردیولا نیز تایید کند که مشخص نیست او تا چه زمانی ممکن است شرایط بازگشت به میادین را داشته باشد. این در حالی است که تنها شش هفته تا آغاز جام جهانی 2022 باقی مانده است.

گواردیولا پس از بازی شب گذشته در پاسخ به سوالی در این باره گفت:

او مشکلی از ناحیه شکم دارد و برای مدتی بیرون خواهد بود. من نمی‌دانم این مدت زمان چقدر خواهد بود و نمی‌توانم حرف بیشتری بزنم. کایل برای مدتی از میادین دور است. ما باید با پزشکان صحبت کنیم اما امیدواریم که او به جام جهانی برسد. من می‌دانم که جام جهانی چقدر برای بازیکنان مهم است اما صادقانه الان نمی‌دانم شرایط چطور پیش خواهد رفت.

کایل واکر در جریان پیروزی 3-6 منچسترسیتی برابر منچستریونایتد دچار مصدومیت شد و جایش را در دقیقه 41 این بازی به سرخیو گومز داد. این بازیکن 32 ساله این فصل در هشت بازی برابر سیتی به میدان رفته بود و در چند سال اخیر یکی از اعضای کلیدی تیم گرت ساوت‌گیت بود. غیبت او می‌تواند خبر بسیار بدی برای این تیم باشد که باید در اولین دیدارش در جام جهانی به مصاف تیم ملی ایران برود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *