بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

چلسی 3-0 میلان ؛ روسونری در استمفوردبریج دفن شد

پیروزی قاطعانه چلسی برابر میلان با 3 گل در استمفوردبریج

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۱ | ۹:۳۵
چلسی و میلان

چلسی در سومین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا موفق شد میلان را در خانه با نتیجه 3-0 شکست دهد و اولین بردش را جشن بگیرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

چلسی در سومین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا موفق شد میلان را در خانه با نتیجه 3-0 شکست دهد.

به گزارش پارس فوتبال، گراهام پاتر بعد از منصوب شدن به عنوان سرمربی جدید چلسی اولین دیدارش در لیگ قهرمانان را با تساوی 1-1 مقابل سالزبورگ به پایان برده بود و در هفته سوم مرحله گروهی امیدوار بود در بازی خانگی مقابل میلان بتواند اولین بردش در این رقابتها را تجربه کند.

چلسی بازی را از همان دقایق اولیه با فشار وارد کردن به حریف آغاز کرد و در دقایق اولیه توسط میسون ماونت و تیاگو سیلوا دو موقعیت خلق کرد که وارد دروازه نشد. اما در دقیقه 24 آبی‌های لندن سرانجام موفق شدند قفل دروازه میلان را باز کنند.

روی یک ضربه کرنر برای چلسی تیاگو سیلوا ضربه سری به سمت دروازه میلان شلیک کرد که توسط تاتاروسانو، دروازه‌بان این تیم، دفع شد. توپ برگشتی اما در محوطه شش قدم به وسلی فوفانا رسید تا او اولین گل خود با پیراهن چلسی را به ثمر برساند. فوفانا تابستان امسال از لستر به چلسی پیوست.

چلسی و میلان

حملات چلسی در ادامه نیمه اول هم ادامه داشت و آبی‌های لندن تیم برتر میدان بودند. در دقیقه 45+2 چلسی یک موقعیت استثنایی دیگر به دست آورد. مونت در زمین میلان صاحب توپ شد و به استرلینگ پاس داد. درحالیکه اوبامیانگ در فضای خالی منتظر ایستاده بود تا پاس استرلینگ را به گل تبدیل کند استرلینگ با دریبل‌های خود معطل کرد و توپ را از دست داد تا موقعیتی صد در صد از دست برود.

دو دقیقه بعد در دقیقه 45+4 میلان بهترین موقعیت خود را بدست آورد. لیائو بعد از عبور از سه نفر توپ را در محوطه شش قدم به کرونیچ سپرد اما کپا با واکنشی عالی دروازه چلسی را نجات داد. نیمه اول با برتری 1-0 چلسی به پایان رسید.

چلسی و میلان

درحالیکه یازده دقیقه از شروع نیمه دوم می‌گذشت ریس جیمز سانتر خوبی روی دروازه میلان ارسال کرد. توموری نتوانست روی توپ تاثیر بگذارد تا اوبامیانگ از درون محوطه شش قدم دروازه میلان را باز کند.

پنج دقیقه بعد در دقیقه 61 بازی ترکیبی خوب چیلول و میسون ماونت توپ را به استرلینگ رساند و او با دیدی خوب ریس جیمز را صاحب توپ کرد. جیمز با یک ضرب توپ را کنترل کرده و با ضربه‌ای دقیق دروازه میلان را باز کرد. جیمز که روی گل قبلی پاس گل داده بود شب خوب خود را با گلزنی تکمیل کرد تا چلسی 3-0 پیش بیفتد.

چلسی و میلان

در دقیقه 74 میسون ماونت که یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان چلسی بود جای خود را به کای هاورتز داد. اما در نهایت بازی گل دیگری نداشت و گراهام پاتر موفق شد اولین پیروزی خود با چلسی در لیگ قهرمانان را با این برد 3-0 مقابل میلان جشن بگیرد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *