بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

خبری مهم از بایر لورکوزن که می تواند سرنوشت سردار آزمون را تغییر دهد

ژاوی آلونسو ملی پوش سابق اسپانیا مربی بعدی سردار آزمون در بایر لورکوزن

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۱ | ۰:۰۰
ژاوی آلونسو ملی پوش سابق اسپانیا مربی بعدی سردار آزمون در بایر لورکوزن

به نظر می رسد که ژاوی آلونسو ملی پوش پیشین اسپانیا مربی بعدی سردار آزمون در بایر لورکوزن خواهد بود و این اتفاق به زودی رسمی می شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

گزارش‌ها حاکی است ژابی آلونسو به نیمکت بایر لورکوزن و قبول هدایت یاران سردار آزمون نزدیک شده است.

بعد از پاسخ منفی توماس توخل به باشگاه آلمانی، شانس آلونسو بیشتر از سایر گزینه‌ها به نظر می‌رسد.

بایر لورکوزن این روزها شرایط خوبی ندارد. لورکوزنی‌ها از هشت مسابقه خود در بوندس‌لیگا تنها پنج امتیاز بدست آورده و جزء سه تیم انتهای جدول هستند. اخراج قریب‌الوقوع جراردو سیوانه از بایر قطعی به نظر می‌رسد و رسانه‌های آلمانی می‌گویند تا پیش از تعطیلات پایان این هفته در روزهای شنبه و یکشنبه اخراج او رسمی خواهد شد.

اولین گزارش‌ها حاکی از این بود که لورکوزن توماس توخل را به عنوان جانشین سیوانه در نظر گرفته است. سرمربی آلمانی که کمتر از یک ماه پیش از چلسی اخراج شده و بدون تیم است. اما چیزی نگذشت که مشخص شد توخل پیشنهاد لورکوزن را رد کرده است.

دقایقی پیش شبکه ESPN در گزارشی مدعی شد در حال حاضر ژابی آلونسو، بازیکن سابق لیورپول، بیشترین شانس را برای نشستن روی نیمکت بایر لورکوزن دارد. آلونسوی 40ساله در زمان حضور خود در مستطیل سبز به عنوان یکی از باهوش‌ترین فوتبالیست‌ها شناخته می‌شد. او بعد از بازنشستگی تلاش برای ورود به دنیای مربی‌گری را آغاز کرد و سه سال هدایت تیم B رئال سوسیداد را بر عهده داشت.

سال گذشته هم شایعات زیادی درباره نشستن این ملی‌پوش سابق اسپانیایی روی نیمکت مونشن‌گلادباخ مطرح بود ولی او در نهایت پیشنهاد تیم آلمانی را رد کرد. با اینکه انتظار می‌رفت آلونسو در نهایت هدایت تیم اول سوسیداد را به عهده بگیرد ولی او در شروع فصل جاری با این باشگاه خداحافظی کرد.

این گزارش مدعی است بعد از تماس لورکوزن با ژابی آلونسو او از موافقت خود برای قبول مربی‌گری این تیم صحبت کرده است. به نظر می‌رسد همه چیز آماده است تا شاهد نشستن این ستاره سابق اسپانیایی روی نیمکت لورکوزن و هدایت سردار آزمون و دیگر بازیکنان این تیم باشیم.

 

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *