بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کولیبالی : برابر میلان محکوم به بردیم !

کولیبالی : تلاش برای پیروزی در برابر میلان واقعا مهم است

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۱ | ۱۹:۳۸
چلسی ؛ کولیبالی : تلاش برای پیروزی در برابر میلان واقعا مهم است

کالیدو کولیبالی، مدافع سنگالی چلسی، امیدوار است تیمش به هر ترتیبی برابر میلان به برتری دست یابد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

چلسی با تنها یک امتیاز خود در رتبه آخر گروه خود در لیگ قهرمانان قرار گرفته و برای زنده نگه داشتن شانس صعود خود، چاره ای جز پیروزی برابر میلان در دیدار خانگی فردا شب ندارد. کالیدو کولیبالی، مدافع جدید چلسی، در کنفرانس خبری پیش از این مسابقه حاضر شده و تاکید کرد روسونری هم در خط دفاعی و هم در بخش هجومی از کیفیت بالایی برخوردار است.

کالیدو کولیبالی گفت:

“میلان تیم بزرگی بوده و تاریخچه ای غنی در لیگ قهرمانان دارد. آنها سال گذشته با بازیکنان خوب و مستعد فاتح اسکودتو شدند و تیمی خطرناک هستند. میلان در این فصل نیز خوب امتیاز گرفته است. ما باید بدانیم که میلان بازیکنان باکیفیت زیادی هم در خط حمله و هم در دفاع در اختیار دارد. روسونری بازیکنان جوانی دارد که به حضور در بازی های بزرگ عادت کرده اند.

ما باید از همه این موارد آگاه باشیم و تلاش برای پیروزی در این مسابقه واقعا مهم است. ما محکوم به کسب برتری در بازی فردا شب هستیم و امیدوارم این اتفاق رخ دهد. می دانم که زمان بازی کردن من نیز فرا خواهد رسید و ما مسابقات زیادی در ادامه فصل در پیش داریم. در حال حاضر تمام تلاشم را می کنم تا به گراهام پاتر نشان دهم که می تواند از من در زمین استفاده کند.

تقابل با اولیویه ژیرو؟ او بازیکن بزرگی است و ژیرو این موضوع را در سری آ و در سال گذشته نشان داد. او در چلسی نیز گل های زیادی به ثمر رساند و مهاجمی خطرناک است، حواس همه ما باید همیشه جمع باشد، زیرا ژیرو می تواند در هر لحظه گلزنی کند. ما شب سختی خواهیم داشت، اما ما برای پیروزی در این بازی آماده خواهیم بود.

تجربه بازی در لیگ برتر؟ سرعت بازی کمی با فوتبال ایتالیا متفاوت است. اما من واقعا خوشحالم که در لیگ برتر بازی می کنم و این اتفاق همیشه رویای من بود. می دانم حضور در اینجا برای بازیکنان خارجی سخت است و در این رابطه با افراد زیادی صحبت کرده بودم.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *