بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بارسلونا – اینتر ؛ زخم عمیقی که هنوز پاک نشده است + عکس

بارسلونا به دنبال انتقام شکست تلخ سال 2010 برابر اینتر

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۱ | ۱۷:۳۳
بارسلونا به دنبال انتقام شکست تلخ سال 2010 برابر اینتر

اینتر امشب در شرایطی پذیرای بارسلونا است که اصلا کارنامه خوبی برابر این رقیب اسپانیایی ندارد. اما برد تاریخی سال 2010 همچنان در اذهان باقی مانده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اینتر امشب در شرایطی پذیرای بارسلونا است که اصلا کارنامه خوبی برابر این رقیب اسپانیایی ندارد.

به گزارش پارس فوتبال، شرایط در اردوی اینتر اصلا مساعد نیست و بعد از دو باخت متوالی در لیگ ایتالیا مقابل اودینزه و رم، شکست برابر بارسلونا در ورزشگاه سن سیرو حتی ممکن است منجر به اخراج سیمونه اینزاگی از این باشگاه شود.

اینتر در طول بیش از 70 سال اخیر، 14 بار با باشگاه بارسلونا روبه‌رو شده و فقط دو بار موفق به کسب پیروزی شده است. از زمان راه اندازی جام باشگاه های اروپا که بعدها به لیگ قهرمانان تبدیل شد، این آمار 12 تقابل و فقط یک برد برای نراتزوری بوده است. در این مدت بارسلونا هشت بار این تیم ایتالیایی را شکست داده و چهار بازی نیز با نتیجه تساوی به اتمام رسیده است.

بارسلونا به دنبال انتقام شکست تلخ سال 2010 برابر اینتر

اما احتمالا مهمترین پیروزی متعلق به اینتر بوده است. نراتزوری تحت هدایت ژوزه مورینیو در سال 2010 و در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان، 1-3 در ورزشگاه سن سیرو موفق به شکست بارسلونا شد. در مسابقه برگشت و علیرغم برتری 0-1 تیم پپ گواردیولا، این اینتر بود که راهی فینال و در نهایت قهرمان آن دوره شد.

بارسلونا به دنبال انتقام شکست تلخ سال 2010 برابر اینتر

سبک بازی اتوبوسی نراتزوری در دیدار برگشت و البته شادی خاص مورینیو بعد از سوت پایان، آن بازی را به یکی از شب های نمادین لیگ قهرمانان تبدیل کرده است. در مجموع بارسا و اینتر هشت بار در مرحله گروهی مسابقات اروپایی برابر یکدیگر صف آرایی کرده اند که کاتالان ها پنج بار به برتری دست یافته اند و اینتر هنوز موفق به انجام این کار نشده است.

بارسلونا به دنبال انتقام شکست تلخ سال 2010 برابر اینتر

آخرین بار، سه سال پیش این دو تیم مطرح در مرحله گروهی برابر یکدیگر قرار گرفتند که بارسلونا در هر دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه 1-2 به پیروزی رسید و نراتزوری خیلی زود و در همان مرحله گروهی با مسابقات وداع کرد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *