بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حریف احتمالی تیم ملی ایران در آبان ماه تغییر کرد

کویت حریف احتمالی تیم ملی پیش از آغاز جام جهانی

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۱ | ۱۰:۴۱
تیم ملی ایران

تیم ملی ایران پیش از سفر به دوحه 20 آبان در استادیوم آزادی تهران بازی دوستانه‌ای را با یکی از تیم‌های حوزه خلیج فارس برگزار خواهد کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم ملی ایران پیش از سفر به دوحه به منظور حضور در جام جهانی 2022، 20 آبان در استادیوم آزادی تهران بازی دوستانه‌ای را با یکی از تیم‌های حوزه خلیج فارس برگزار خواهد کرد.

به گزارش پارس فوتبال، بنا به گفته یکی از دست اندرکاران تیم ملی، فدراسیون فوتبال اکنون مشغول مذاکره با چند تیم است که به زودی بازی با یکی از آنها قطعی خواهد شد. از این میان یکی از تیم‌های مدنظر تیم ملی کویت است. مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال که هم‌اکنون در کویت به سر می‌برد در این‌باره با رییس فدراسیون فوتبال این کشور صحبت خواهد کرد. پیش از این با این فدراسیون فوتبال نامه‌نگاری هم شده است.

رییس فدراسیون فوتبال به منظور تماشای بازی های تیم ملی فوتسال در مراحل پایانی جام ملت‌های آسیا و حمایت از این تیم به کویت سفر کرده است.

تیم ملی ایران پیش از این برنامه داشت تا در آبان ماه با تیم ملی روسیه بازی کند اما تاریخ پیشنهادی برای برگزاری این بازی از سوی فدراسیون فوتبال روسیه (25 آبان) مورد موافقت کارلوس کی‌روش و فدراسیون فوتبال ایران قرار نگرفت و بازی دوستانه تیم ملی با یکی از تیم‌های حوزه خلیج فارس 20 آبان برگزار می‌شود.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *