بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بهترین خبر برای یوونتوسی ها ؛ الماس ایتالیایی سرانجام بازگشت

بازگشت فدریکو کیه‌زا به تمرینات یوونتوس پس از پایان مصدومیت

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۱ | ۱۰:۳۲
فدریکو کیه‌زا

فدریکو کیه‌زا از ژانویه سال جاری میلادی تا به حال به دلیل مصدومیت قادر به همراهی یوونتوس نبوده اما حالا آماده است تا بار دیگر به میادین برگردد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فدریکو کیه‌زا، ستاره ایتالیایی، انگیزه زیادی برای بازگرداندن یوونتوس به دوران اوج دارد.

به گزارش پارس فوتبال، فدریکو کیه‌زا از ژانویه سال جاری میلادی تا به حال به دلیل مصدومیت قادر به همراهی یوونتوس نبوده اما حالا آماده است تا بار دیگر به میادین برگردد.

مصدومیت این بازیکن ضربه بزرگی به یوونتوس و البته تیم ملی ایتالیا زد که در غیاب او موفق به کسب سهمیه حضور در جام جهانی 2022 قطر نشد تا برای دومین بار در این رقابت‌ها غایب باشد.

یوونتوس نیز این فصل را بسیار ضعیف آغاز کرد و عملکرد آنها از ابتدای فصل 23-2022 با انتقادهای بسیاری روبرو شد اما حالا به نظر می‌رسد که بازگشت این بازیکن می‌تواند شرایط را به شکل قابل توجهی برای آنها تغییر دهد.

او مهره‌ای کلیدی در خط حمله بیانکونری است و جای خالی تو در ترکیب یووه به وضوح احساس می‌شد. آنها فصل گذشته در غیاب او به سختی موفق شدند در جایگاه چهارم جدول قرار بگیرند و سهمیه حضور در لیگ قهرمانان را کسب کنند.

کیه‌زا حالا در آستانه بازگشت به میادین پس از 10 ماه مصدومیت است و این می‌تواند خبر بسیار خوبی برای مکس آلگری و تیمش باشد که نیاز بسیاری به حضور بازیکنی پر انرژی و خلاق در زمین بازی دارند.

این بازیکن ایتالیایی پیش از این همکاری بسیار درخشانی با دوشان ولاهوویچ در فیورنتینا داشت و ترکیب این دو نفر در زمین می‌تواند به برگ برنده یوونتوس تبدیل شود تا شرایط این فصل را در لیگ ایتالیا و لیگ قهرمانان به شکلی قابل توجه بهبود بخشند.

بازگشت کیه‌زا جانی تازه به بانوی پیر می‌بخشد و او بدون شک بار دیگر با استقبال گرم هواداران یووه روبرو خواهد شد که معتقد هستند این بازیکن ناجی تیم محبوب آنها است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *