بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

لوکادیا و همچنان حسرت پنالتی از دست رفته + عکس

بدشانسی یورگن لوکادیا در دیدار با تراکتور برای به ثمر رساندن پنجمین گل فصل

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۱ | ۹:۵۶
یورگن لوکادیا

اگرچه لوکادیا در دیدار مقابل تراکتور فرصت چندانی برای گلزنی نداشت اما در دو صحنه می‌توانست نقش خود به عنوان گلزن را ایفا کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یورگن لوکادیا مهاجم هلندی پرسپولیس فرصت این را داشت که پنجمین گل خود را هم به ثمر برساند.

به گزارش پارس فوتبال، اگرچه یورگن لوکادیا در دیدار مقابل تراکتور فرصت چندانی برای گلزنی نداشت اما در دو صحنه می‌توانست نقش خود به عنوان گلزن را ایفا کند و در پنجمین بازی با پیراهن پرسپولیس، پنجمین گل خود را به ثمر برساند تا جایگاهش در صدر جدول گلزنان مستحکم‌تر شود.

اولین موقعیت در دقیقه 70 به دست آمد که پاس مهدی ترابی در عمق به لوکادیا رسید و او پس از کنترل توپ و حرکت بدن ضربه خود را به سمت دروازه زد و در حالی که به نظر می‌رسید توپ وارد دروازه خواهد شد، تیرک به کمک محمدرضا اخباری آمد تا کلین‌شیت او همچنان حفظ شود.

15 دقیقه بعد سوت داور به نشانه پنالتی برای پرسپولیس دمیده شد و در شرایطی که انتظار می‌رفت لوکادیا پشت توپ بایستد، مهدی ترابی توپ را برداشت و پنالتی را هدر داد تا مهاجم هلندی فرصت گلزنی از روی نقطه پنالتی برای دومین بازی متوالی را از دست بدهد.

لوکادیا که محبوبیت کم‌نظیری هم نزد هواداران پرسپولیس دارد، همچنان حسرت این فرصت را می‌خورد و به نظر اشتیاق زیادی برای گلزنی داشته است.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *