بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مهارت های دیدنی صخره آرسنال + فیلم

مهارت های سالیبا در آرسنال فصل 2022/2023

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۱ | ۱۹:۰۴


مهارت های سالیبا در آرسنال فصل 2022/2023 را مشاهده نمایید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در این کلیپ برای شما مهارت های دیدنی سالیبا مدافع فرانسوی باشگاه فوتبال آرسنال انگلیس در فصل 2022/2023 را آماده کرده ایم.


ویلیام الان آندره گابریل سالیبا ( زادهٔ ۲۴ مارس ۲۰۰۱) بازیکن فوتبال اهل فرانسه است.

سالیبا فوتبال را از سن ۶ سالگی با مربیگری پدر کیلین ام‌باپه شروع کرد. وی در سال ۲۰۱۶ به سن اتین رفت. او اولین قرارداد خود را در سن ۱۷ سالگی، در ۳۰ مه ۲۰۱۸ امضا کرد. سالیبا اولین بازی حرفه ای خود را با سن اتین در پیروزی ۳–۲ لیگ ۱ مقابل تولوز در ۲۵ سپتامبر ۲۰۱۸ انجام داد. او ۱۳ بازی برای اولین فصل در سن اتین انجام داد.

در تاریخ ۲۵ ژوئیه ۲۰۱۹، آرسنال اعلام کرد که سالیبا قرارداد «طولانی مدت» با این باشگاه امضا کرده‌است و پس از سپردن دوره قرضی در سن اتین برای فصل ۲۰۱۹–۲۰۲۰ به این تیم پیوست. رسانه‌ها مدت زمان قرارداد ۵ ساله را گزارش کردند و مبلغ انتقال آن را به سن اتین ۲۷ میلیون پوند تخمین زدند. آرسنال برای امضای قرارداد، با تاتنهام هاتسپر روبرو شد و هر دو باشگاه برای ارزیابی این بازیکن از سن اتین دیدار کردند، با این حال، سالیبا تصمیم به پیوستن به آرسنال گرفت.

سالیبا به‌طور قرضی برای شروع رقابت‌های ۲۰۱۹–۲۰۲۰ لیگ ۱ به سن اتین بازگشت. در ۱۵ ژوئیه ۲۰۲۰، کلود پوئل تأیید کرد که سالیبا فینال جام حذفی فرانسه را در ۲۴ ژوئیه از دست خواهد داد و به قرارداد خود در سن اتین پایان می‌دهد.

پس از بازگشت به آرسنال، پیراهن شماره ۴ به سالیبا تعلق گرفت.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *