بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

طلسم شکنی مقابل پرسپولیس به سبک آقای خاص + عکس

محمد عباس‌ زاده موفق به گلزنی مقابل پرسپولیس شد

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۱ | ۱۸:۴۰
محمد عباس‌ زاده موفق به گلزنی مقابل پرسپولیس شد

محمد عباس‌ زاده مهاجم قائمشهری تراکتور طلسم گل زدن مقابل پرسپولیس را شکست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمد عباس‌ زاده که در لیگ سیزدهم و چهاردهم نمایش قابل توجهی با پیراهن تیم پرسپولیس داشت، در این سال‌ها هر زمان مقابل قرمزها قرار می‌گرفت در امر گلزنی ناکام بود و به نظر می‌رسید که مقابل این تیم طلسم شده است.

محمد عباس‌ زاده اما روز گذشته دوندگی زیادی در ترکیب تراکتور داشت و بالاخره در دقیقه 75، وقتی پاس عرضی اشتباه لوکادیا در میانه میدان به آلوز رسید، او عباس‌زاده را با بیرانوند تک به تک کرد و مهاجم تراکتور که ضربه اولش توسط دروازه‌بان پرسپولیس مهار شده بود، توپ برگشتی را وارد دروازه علی بیرو کرد.

این بازیکن قائمشهری پس از ترک پرسپولیس پیراهن تیمهای نساجی، راه آهن و تراکتور را برتن کرده و همیشه انگیزه بالایی داشت تا با نمایش توانایی هایش مقابل پرسپولیس، نشان دهد که مدیران و مربیان این باشگاه در جدایی او اشتباه کرده‌اند.

 او پس از سال‌ها بالاخره روز گذشته موفق شد در ورزشگاه آزادی که سکوهای خالی آن حسابی توی ذوق می‌زد طلسم گل‌نزدن‌هایش مقابل پرسپولیس را بشکند.

ذکر این نکته لازم و ضروری است که عباس‌زاده زمانی که در عضویت نساجی بود در یک بازی دوستانه مقابل پرسپولیس در ورزشگاه کاظمی موفق شد از روی نقطه پنالتی دروازه این تیم را باز کند.

محمد عباس‌ زاده موفق به گلزنی مقابل پرسپولیس شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *