بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

جنجال 5 دقیقه ای اخباری برای مهار پنالتی ترابی + عکس

مهار ضربه پنالتی مهدی ترابی توسط محمدرضا اخباری در دیدار پرسپولیس و تراکتور

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۱ | ۹:۳۳
پرسپولیس و تراکتور

هر چقدر که بازی پرسپولیس و تراکتور آرام دنبال می شد، در دقایق پایانی با سوت بحث برانگیز موعود بنیادی فر به جنجال کشیده شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

هر چقدر که بازی پرسپولیس و تراکتور آرام دنبال می شد، در دقایق پایانی با سوت بحث برانگیز موعود بنیادی فر به جنجال کشیده شد.

به گزارش “ورزش سه”، اتفاقاتی که روز گذشته و در دیدار میان استقلال و گل گهر رخ داده بود، عینا در پرسپولیس و تراکتور نیز تکرار شد. اعلام یک خطای پنالتی در ثانیه های پایانی به سود تیم بزرگ پایتخت که جنجال های زیادی را در استادیوم خالی از تماشاگر آزادی به پا کرد، البته با این تفاوت که خطای قاسمی نژاد به روی حردانی به درستی اعلام شد (طبق نظر کارشناسان داوری) ولی روی پنالتی به دست آمده برای سرخپوشان، جای شک و شبهه وجود دارد.

در شرایطی که به مانند دیدار روز گذشته در سیرجان، مسابقه حساس امشب نیز در استادیوم آزادی به آرامی و به دور از حاشیه دنبال می شد، ناگهان سوت موعود بنیادی فر داور مسابقه، همه چیز را به هم ریخت. او سرنگونی مهدی عبدی را خطای سیدمحمد حسینی تشخیص داد و همین مسئله باعث تنش در درون و کنار زمین شد.

بازیکنان و کادرفنی تراکتور به شدت نسبت به تصمیم قاضی میدان معترض بودند و همین مسئله باعث وقفه در بازی شد. از دقیقه 83:12 که داور به نشانه خطای پنالتی در سوت خود دمید، بازی تا دقیقه 88:02 که موعود بنیادی فر دستور زدن ضربه پنالتی را صادر کرد، بازی متوقف شده بود.

ارسال سعید صادقی به روی محوطه جریمه، با ضربه سر مهدی عبدی همراه شد ولی داور باتجربه میدان، خطای حسینی را تشخیص داد و یک ضربه پنالتی را به سود پرسپولیس اعلام کرد که مهدی ترابی پشت این ضربه ایستاد و آن را از دست داد.

پرسپولیس و تراکتور

پرسپولیس و تراکتور

پرسپولیس و تراکتور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *