بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ادامه درخشش ورنر پس از ترک چلسی + عکس

ورود تیمو ورنر به باشگاه صد گله های لایپزیش

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۱ | ۱۵:۱۱
لایپزیش ؛ ورود تیمو ورنر به باشگاه صد گله های لایپزیش

به نظر می‌رسد که تیمو ورنر، مهاجم لایپزیش، در حال بازگشت به دوران اوج است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لایپزیش روز گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته هشتم بوندسلیگا به مصاف بوخوم رفت و با نتیجه 0-4 برابر این تیم به پیروزی رسید.
ورنر پس از پنج بازی بدون گل موفق شد دو گل از چهار گل تیمش در این بازی را به ثمر برساند و به این ترتیب صدمین و صد و یکمین گل دوران فوتبالش با پیراهن لایپزیش را به ثمر برساند.
پیش از این گفته شده بود که مارکو روزه در طول هفته صحبت‌هایی را با بعضی از بازیکنانش تیمش انجام داده که کریستوفر انکونکو و همچنین ورنر جزو این بازیکنان بودند. این دو بازیکن به اردوی تیم‌های ملی کشورشان دعوت نشده بودند و این فرصت را داشتند که در کنار سرمربی لایپزیش حضور داشته باشند.
حالا به نظر می‌رسد که صحبت‌های روزه تاثیر مثبتی روی آنها داشته است و هر دوی این بازیکنان در بازی برابر بوخوم توانستند دروازه حریف را باز کنند.
بوخوم در این بازی نتوانست خطر خاصی روی دروازه لایپزیش ایجاد کند. آنها در نیمه اول حتی یک شوت به سمت دروازه حریف نداشتند. نکته جالب اینجا بود که آنها بار دیگر روی ضربه پنالتی گل خوردند تا از این نظر رکورددار شوند. این تیم تا به حال شش گل روی پنالتی در فصل جدید دریافت کرده که بیشتر از هر تیم دیگری در بوندسلیگا است.
این دومین پیروزی روزه روی نیمکت لایپزیش بود اما بوخوم همچنان در تلاش است تا بتواند اولین پیروزی‌اش در رقابت‌های بوندسلیگا را به دست آورد.

لایپزیش ؛ ورود تیمو ورنر به باشگاه صد گله های لایپزیش

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *