بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

به وجد آمدن سرمربی آرسنال از صدرنشینی توپچی ها در لیگ جزیره

میکل آرتتا : امروز فوتبالی فوق العاده در امیریتس دیدیم و من واقعا خوشحالم

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۹ مهر ۱۴۰۱ | ۱۸:۱۷
میکل آرتتا در آرسنال

میکل آرتتا سرمربی اسپانیایی آرسنال، از نمایش تیمش برابر تاتنهام به وجد آمده است. این تیم حالا مقتدرانه صدرنشین است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

میکل آرتتا سرمربی اسپانیایی آرسنال، از نمایش تیمش برابر تاتنهام به وجد آمده است.

به گزارش پارس فوتبال، روزهای درخشان آرسنال در فصل جاری و در لیگ برتر ادامه دارد و این تیم عصر امروز با ارائه نمایشی بسیار خوب در دربی لندن برابر تاتنهام موفق شد به برتری 1-3 دست پیدا کرده و همچنین صدرنشین باقی بماند. میکل آرتتا سرمربی جوان توپچی ها، در پایان این دیدار مدعی شد بازیکنانش با انگیزه کامل از اردوی تیم های ملی به کمپ آرسنال بازگشته و امروز عملکرد بسیار خوبی برابر تاتنهام داشته اند.

میکل آرتتا گفت:

امروز فوتبالی فوق العاده در امیریتس دیدیم و فضای بسیار خوبی بر ورزشگاه حاکم بود و من به این دلیل واقعا خوشحال هستم. هر بار بازیکنان خط میانی ما با یه نفر خط حمله همکاری می کنند ممکن است اتفاقی رخ دهد. من می توانم انگیزه و اشتیاق لازم را در بین همه بازیکنان تیمم حس کنم. از همان لحظه ای که آنها از بازی های ملی به اردوی آرسنال برگشتند، همگی پرانگیزه و آماده بودند. اما شما باید با این شور و البته خونسردی ذهنی، به میدان بروی.

در حال حاضر دیدن وضعیت جدول برای همه اعضای باشگاه فوق العاده و خوشحال کننده بوده و احساس خوبی به شما دست می دهد، اما ما یک تیم واقعا متواضع هستیم که میل زیادی به کسب موفقیت در ادامه فصل داریم.

احتمال کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر برای آرسنال؟ من این موضوع را به شما واگذار می کنم و ما تازه در ابتدای فصل قرار داریم. اما من از کل بازیکنان آرسنال بابت ارائه این عملکرد تشکر می کنم و از آنها راضی هستم.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *