بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

جام جهانی آخرین تورنمنت بین‌المللی علیرضا فغانی ؟

جام جهانی 2022 آخرین تورنمنت احتمالی علیرضا فغانی به عنوان داور بین المللی

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۹ مهر ۱۴۰۱ | ۱۷:۳۹
علیرضا فغانی

تصمیم عجیب و قابل بحث کمیته داوران فدراسیون فوتبال در قبال علیرضا فغانی به ضرر این داور بین‌المللی تمام خواهد شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تصمیم عجیب و قابل بحث کمیته داوران فدراسیون فوتبال در قبال علیرضا فغانی به ضرر این داور بین‌المللی تمام خواهد شد.

به گزارش پارس فوتبال، حتما در جریان هستید که کمیته داوران فدراسیون فوتبال تصمیم گرفت علیرضا فغانی را از فهرست داوران بین‌المللی ایران برای سال آینده حذف کند. تصمیمی که می‌تواند به معنای به معنی خداحافظی همیشگی فغانی با داوری بین‌المللی بعد از جام جهانی باشد.

آنطور که ایران‌ورزشی نوشته، فغانی اگر در لیست ایران باقی می‌ماند، شانس اول قضاوت در جام ملت‌های آسیا 2023 را داشت. اما خروج نام فغانی این شانس را از او خواهد گرفت. شانس مجدد برای قضاوت فغانی در جام ملت‌های آینده در صورتی داده می‌شود که او در لیست الیت داوران استرالیا قرار گرفته باشد که پیگیری‌ها نشان می‌دهد این کشور 7 داور الیت خود را انتخاب کرده و اثری از فغانی در فهرست فدراسیون استرالیا دیده نمی‌شود. از طرفی فغانی چون هنوز 5 سال از اقامتش در استرالیا نگذشته است، بر اساس قوانین نمی‌تواند در لیست الیت این کشور هم باشد و به همین دلیل چاره‌ای جز خداحافظی با قضاوت در بازیهای بین‌المللی نخواهد داشت.

نکته عجیب اینکه خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران در حالی مدعی شده فغانی بزودی 45 ساله می‌شود و تا قبل از 45 سالگی او تورنمنتی برای قضاوت وجود ندارد که فیفا برای داوران دیگر محدودیت سنی ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *