بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

محبی و قایدی برای دو مربی پرتغالی بازی می‌کنند

حضور احتمالی محمد محبی و مهدی قایدی در ترکیب اصلی استقلال در مصاف با گل گهر

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۹ مهر ۱۴۰۱ | ۱۰:۴۸
محمد محبی و مهدی قایدی

با توجه به نمایش خوب محمد محبی و مهدی قایدی در بازی برابر نساجی احتمالا در بازی امروز هم این دو بازیکن در جمع مردان اصلی ساپینتو قرار می گیرند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

استقلال عصر امروز در یک بازی مهم و در استادیوم اختصاصی گل گهر به مصاف تیم دوم جدول یعنی تیم امیر قلعه نویی می رود. محمد محبی و مهدی قایدی احتمالا در این دیدار به میدان می روند.

به گزارش پارس فوتبال، با توجه به نمایش خوب محمد محبی و مهدی قایدی در بازی قبلی در برابر نساجی پیش بینی می شود در بازی امروز هم این دو بازیکن در جمع مردان اصلی مربی پرتغالی یعنی ریکاردو ساپینتو قرار بگیرند.

محمد محبی و مهدی قایدی بعد از نمایش خوب در برابر نساجی از سوی کارلوس کی روش به اردوی تیم ملی فر خوانده شدند اما در لیست نهایی تیم ملی در سفر به اتریش قرار نگرفتند و به همراه مهدی مهدوی پور از اردوی تیم ملی خط خوردند. اما این پایان کار برای این سه بازیکن به خصوص مهدی قایدی و محمد محبی نیست. این دو بازیکن با ادامه درخشش در ترکیب تیم آبی یک بار دیگر می توانند به اردوی تیم ملی دعوت شوند و در این فرصت کم نگاه کارلوس کی روش را نسبت به خود تغییر دهند. به واقع اینطور می شود گفت خط خورده های استقلال از این پس نه تنها برای استقلال بلکه برای رسیدن دوباره به اردوی تیم ملی تلاش خواهند کرد.

با وجود ترافیک بازیکن در خط حمله تیم ملی ساپینتو هم امیدوار است این دو بازیکن بار دیگر به اردوی تیم ملی دعوت شوند و بر این باور است کی روش با دیدن بازی های این دو در ترکیب تیم آبی بار دیگر آنها را به جمع شاگردان خود فرا خواهد خواند. البته کارلوس کی روش بازی های هفته هفتم را نخواهد دید چرا که در روزهای آتی به تهران سفر خواهد کرد. اما گزارش بازی های هفته هفتم برای او ارسال خواهد شد. باید منتظر ماند و دید که آیا دو مهاجم بوشهری می توانند با درخشش در ترکیب تیم آبی با دیگر به اردوی تیم ملی دعوت شوند یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *