بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پورتو، مهدی طارمی را بهترین می‌داند + عکس

مهدی طارمی بهترین بازیکن پورتو در دیدار با براگا

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۹ مهر ۱۴۰۱ | ۹:۲۴
مهدی طارمی بهترین بازیکن پورتو در دیدار با براگا

مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو به‌عنوان بهترین بازیکن از نگاه این باشگاه در دیدار مقابل براگا انتخاب شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو به‌عنوان بهترین بازیکن از نگاه این باشگاه در دیدار مقابل براگا انتخاب شد.

به گزارش پارس فوتبال، تیم فوتبال پورتو در حالی مسابقه شب گذشته خود مقابل براگا در هفته هشتم لیگ برتر پرتغال را با برتری ۴ بر یک مقابل براگا پشت سر گذاشت به رتبه دوم جدول این مسابقات صعود کرد که مهدی طارمی بازهم یک نمایش درخشان برای تیمش داشت و نقش اصلی را در کسب این برد مهم ایفا کرد.

ستاره ایرانی پورتو که در مسابقه تدارکاتی تیم ملی مقابل اروگوئه یک گل در حضور تعویضی خود به ثمر رسانده و یار ثابت در دیدار برابر سنگال بود، در بازگشت به ترکیب پورتو نیز روند درخشان خود را حفظ کرد و غیر از گل چهارم، در سه گل دیگر تیمش رد پای خود را گذاشت و با حرکات تکنیکی و چشم‌نواز موجب شد حملات‌شان شکل بگیرد و دروازه براگا را باز کنند.

مهدی طارمی که قبل از فیفا دی در آخرین مسابقه پورتو مقابل استوریل در ثانیه‌های پایانی یک گل نجات‌بخش برای فرار تیمش از شکست مقابل استوریل به ثمر رسانده بود، شب گذشته با نمایش درخشان برابر براگا به‌عنوان بهترین بازیکن زمین از نگاه باشگاه پورتو انتخاب شد و جایزه خود را دریافت کرد.

مهدی طارمی بهترین بازیکن پورتو در دیدار با براگا

طارمی که روی دو گل اول پورتو مقابل براگا با فرارهای سریع و پاس‌های خود پایه‌گذاری برتری تیمش را کرد و پاس گل سوم را با یک توپ‌ربایی و یک دریبل دیدنی داد و همچنین منجر به اخراج دروازه‌بان حریف شد، با نظر باشگاه پورتو بهترین بازیکن این تیم در این مسابقه بود که در پایان بازی مورد تقدیر قرار گرفت.

مسؤولان برگزاری بازی لیگ برتر پرتغال په‌په، وینگر پورتو که پاس گل دوم را داد و گل سوم را به ثمر رساند به‌عنوان بهترین بازیکن زمین در دیدار با براگا انتخاب کردند ولی نظر باشگاه پورتو روی مهدی طارمی بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *