بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کارلوس کی روش برای لژیونر استقلالی برنامه ویژه ای تدارک دید

برنامه ویژه آماده سازی کارلوس كی روش برای امید ابراهیمی

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۸ مهر ۱۴۰۱ | ۸:۰۰
برنامه ویژه آماده سازی کارلوس كی روش برای امید ابراهیمی

امید ابراهیمی که با مصدومیت وارد اردوی تیم ملی شده بود، پس از گذراندن دوران نقاهت و بازی چند دقیقه ای مقابل سنگال برنامه تمرینی ویژه ای از کارلوس کی روش دریافت کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

هافبک دفاعی ملی‌پوش ایران با برنامه ویژه کارلوس کی روش اکنون با شرایط مناسبی در اردوی تیم باشگاهی‌اش حضور یافته است.

در شرایطی که امید ابراهیمی در اولین جدال تیم ملی در اردوی اتریش در لیست تیم ملی حاضر نبود، برابر سنگال برای دقایقی به کار گرفته شد.

هافبک باتجربه و شمالی تیم ملی به واسطه مصدومیتی که پیش از حضور در اردوی تیم ملی دچار بود، با برنامه كارلوس کی روش در دیدار تدارکاتی اول مقابل اروگوئه به استراحت پرداخت. سرمربی پرتغالی تیم ملی که اعتماد ویژه‌ای به هافبک تدافعی تیمش دارد و در جام‌جهانی روسیه و همچنین جام‌ملت‌ها یکی از نفرات فیکس کی‌روش محسوب می‌شد، اکنون مراحل آماده‌سازی خود را پشت سر می‌گذارد.

بنا به تصمیم کارلوس کی روش و به واسطه مصدومیت این بازیکن، او در جدال مقابل اروگوئه به استراحت پرداخت و در دقایق پایانی بازی با سنگال به کار گرفته شد تا در شرایط بازی قرار داشته باشد.

ابراهیمی اکنون با پایان مصدومیت و آمادگی بدنی لازم به اردوی تیمش در قطر بازگشته و امیدوار است در فرصت باقی مانده تا جام‌جهانی قطر بتواند همچنان نظر كارلوس كی‌روش را به خود جلب کرده و یکی از نفرات لیست مربی پرتغالی برای همراهی تیم ملی لقب گیرد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *