بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حواشی اردوی تیم ملی صدای علیرضا بیرانوند را در آورد + سند

علیرضا بیرانوند : اختلاف و دو دستگی در تیم‌ ملی وجود ندارد

نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۸ مهر ۱۴۰۱ | ۸:۳۰


علیرضا بیرانوند پس از بازگشت تیم ملی از اردوی اتریش اظهار داشت: اختلاف و دو دستگی در تیم‌ ملی وجود ندارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علیرضا بیرانوند پس از بازگشت تیم ملی از اردوی اتریش اظهار داشت:

اردوی خوبی را داشتیم و دو بازی دوستانه مقابل اروگوئه و سنگال خیلی می‌تواند به ما کمک کند. با تیم‌های خوبی بازی داشتیم و نشان دادیم که حرف‌های زیادی برای گفتن در جام جهانی داریم.

وی در مورد اینکه ظاهرا روحیه تیم عوض شده بود، گفت:

این یک چیز طبیعی است. کی روش اضافه شده بود و بازیکنان اکثرا با او کار کرده بودند و نظم و انضباط خوبی حاکم بود. البته زمان زیادی هم نبود که با بچه ها کار کند اما با توجه به تجربه قبلی می‌دانستیم که او از ما چه می‌خواهد. در مجموع تیم خیلی خوبی هستیم.

دروازه بان تیم ملی در خصوص وضعیت آسیب دیدگی خودش عنوان کرد:

کمرم مشکل دارد و در بازی درون تیمی اردوی تهران هم اذیت شدم. البته کی روش هم بعد از بازی با اروگوئه گفت که ای کاش قبل از مسابقه می‌گفتی که درد داری، اما برای من تیم ملی مهم بود. همین که مربی انگلیس بازی ما را از نزدیک می‌بیند نشان می‌دهد که حساب زیادی روی تیم ملی باز کرده‌اند. به هرحال تابع نظر سرمربی و پزشکان تیم ملی هستم.

بیرانوند در مورد حوادث رخ داده در کشورتاکید کرد:

همه ما ناراحت شدیم. ما در اردوی تیم ملی بودیم و یک مقدار هم فشار بود و نمی‌توانستیم به خاطر قانون تیم ملی واکنشی نشان دادیم. به هرحال حق مردم نیست که انقدر اذیت شوند و امیدوارم مشکلات برطرف شود و همه خوشحال باشند.

وی در مورد اینکه رسانه‌های معاند اعلام کرده اند دودستگی بین بازیکنان وجود دارد، تاکید کرد:

همچین چیزی اصلا وجود ندارد. تعویض مهدی طارمی هم چیز عجیبی نبود. او بعد از تعویض هم با همه نیمکت نیشنان دست داد و اصلا ناراحتی نبود. اگر قرار بر ناراحتی بود او با هیچ کس دست نمی‌داد. خودتان بگویید با آمدن کی روش اصلا چیزی به نام دو دوستگی می‌تواند وجود داشته باشد؟

دروزاه بان تیم ملی در پایان عنوان کرد:

هدف ما خوشحالی مردم است و در دو بازی هم کی روش گفت فقط باید مردم را خوشحال کنید. خیلی دوست داشتیم بعد از بردن اروگوئه خوشحال شوند اما این اتفاق نیفتاد. باید در جام جهانی خوشحالی و شادی را به مردم هدیه دهیم.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *