بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پاسخ کوبنده لوئیس انریکه به منتقدان اسپانیایی + عکس

عملکرد درخشان تیم ملی اسپانیا در تورنمنت های اخیر در بین تیم های اروپایی

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ مهر ۱۴۰۱ | ۱۷:۲۵
لوئیس انریکه

لوئیس انریکه با انتشار یک جدول در صفحه توییتر خود و در پاسخ به منتقدانش عنوان کرد: اسپانیا بهترین عملکرد را میان تیم های اروپایی در سال های اخیر داشته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لوئیس انریکه با انتشار یک جدول در صفحه توییتر خود و در پاسخ به منتقدانش عنوان کرد: اسپانیا بهترین عملکرد را میان تیم های اروپایی در سال های اخیر داشته است.

به گزارش پارس فوتبال، لوئیس انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا چهره محبوبی به خصوص بین کارشناسان فوتبال هوادار رئال مادرید در اسپانیا نیست. همواره از او انتقاد می شود و تصمیات فنی او را زیر سوال می برند. به خصوص حضور اریک گارسیا و فران تورس، دو بازیکن بارسلونا، در تیم ملی اسپانیا با انتقادات زیادی همراه شده اما انریکه هر طور که بود توانست اسپانیا را به نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا برساند و این کار را به بهترین شکل و با پیروزی 0-1 برابر پرتغال انجام داد. این پاسخ محکمی از سوی انریکه به منتقدانش بود.

با این حال انتقادات از او متوقف نشده و بسیاری معتقدند اسپانیا برابر پرتغال با خوش شانسی موفق به صعود شد. انریکه پس از جام جهانی 2018 به عنوان مربی اسپانیا مشغول به کار شد و در این مدت توانسته تیمش را به نیمه نهایی یورو 2020 و فینال لیگ ملت های 2020 برساند. اسپانیا همچنین با هدایت انریکه به عنوان تیم اول گروهش توانست مستقیما راهی جام جهانی 2022 شود.

انریکه در پاسخ به منتقدان و در صفحه توییترش، تصویری از یک جدول منتشر کرد که در آن عملکرد و نتایج اسپانیا با دیگر رقبای اروپایی اش مقایسه شده بود. انریکه در این رابطه نوشت:

برای اینکه همه چیز سر جای خودش قرار بگیرد.

لوئیس انریکه

در این جدول 10 تیمی، تیم هایی که هم به نیمه نهایی یورو 2020، لیگ ملت های اروپا 2020 و 2022 رسیده اند و هم در جام جهانی حضور دارند، با رنگ سبز مشخص شده اند. تنها اسپانیا چنین شرایطی دارد. انریکه معتقد است که توانسته نتایج قابل قبولی با اسپانیا بگیرد، تیمی که هیچ ستاره سطح اول جهانی‌ای ندارد. او اینگونه پاسخ منتقدانش را داده است.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *