بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ستاره تیم ملی سرباز ایران شد

سعید عزت‌اللهی : مردم اجازه ندهند از احساساتشان سوءاستفاده شود ؛ بازیکن تیم ملی و سرباز ایران هستم

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱ | ۲۲:۴۲
سعید عزت‌اللهی : مردم اجازه ندهند از احساساتشان سوءاستفاده شود ؛ بازیکن تیم ملی و سرباز ایران هستم

سعید عزت‌اللهی با بیان اینکه مردم اجازه ندهند از احساساتشان سوءاستفاده شود مدعی شد که بازیکن تیم ملی و سرباز ایران هستم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

هافبک تیم ملی فوتبال ایران به مسائل اخیر کشورمان واکنش نشان داد.

سعید عزت‌اللهی در مورد حواشی اردوی تیم ملی در قطر و شرایط اخیر کشورمان استوری را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ منتشر کرد که متن آن به شرح زیر است:

حالا که اردوی تیم ملی در این برهه حساس تمام شده، راحت‌تر می‌توانم با مردم عزیز کشورم صحبت کنم. من به عنوان بازیکن تیم ملی و سرباز ایران اعلام می‌کنم اگر در این مدت در سکوت کار خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انجام دادیم، دلیلش این بود که همیشه سعی داشته‌ایم برای شادی مردم بجنگیم و از حق مردم در زمین فوتبال دفاع کنیم.

بحث اصلی این بود که صحبتی نکنیم تا تمرکز تیم ملی برهم نریزد و حاشیه‌ای برای تیم به وجود نیاید. برای همین واکنشی به اقدامات اخیر نشان ندادیم. اما اینجا می‌خواهم اعلام کنم که خود من و بقیه بازیکنان همواره کنار مردم هستیم چون خودمان از همین مردم بودیم. یک روز با لطف خدا و با حمایت مردم به این جایگاه رسیدیم. بنابراین از مسئولان می‌خواهیم حرف مردم کشورمان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بشنوند و پاسخ اعتراض‌ها و خواسته‌های آنها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به شکل مناسب بدهند. ما همه هموطن هستیم…

ما از مردم حمایت می‌کنیم و از آنها می‌خواهیم اجازه ندهند دیگرانی که خیرخواه مردم ایران نیستند از احساسات آنها سوءاستفاده کنند. زنده باد ایران و مردم ایران.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *