بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش معنادار سردار آزمون به حواشی اخیر تیم ملی فوتبال ایران + سند

سردار آزمون شایعات اختلاف و دودستگی در تیم ملی فوتبال ایران را تکذیب کرد

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱ | ۱۴:۰۰
سردار آزمون تمامی شایعات پیرامون اختلاف و دودستگی بین بازیکنان را تکذیب کرد

سردار آزمون مهاجم گلزن ایران برابر سنگال در پایان اردوی اتریش با انتشار یک استوری اینستاگرامی تمامی شایعات پیرامون اختلاف و دودستگی بین بازیکنان را تکذیب کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در حالی که بعد از استوری چند شب قبل سردار آزمون شایعاتی پیرامون وجود اختلاف بین بازیکنان تیم ملی درست شده بود و انتشار خبر مصدومیت جزئی سردار به این مسئله دامن زده بود، در نهایت ستاره لورکوزن بلافاصله بعد از ورود به زمین گل تساوی‌بخش ایران را به ثمر رساند تا تیم ملی اردوی اتریش را بدون شکست به پایان برساند.

آزمون که بعد از گلش هم خوشحالی نکرد، دقایقی قبل با انتشار یک استوری دیگر نسبت به حواشی به وجود آمده و شایعات مطرح شده بعد از واکنش قبلی‌اش اعلام موضع کرد و به صراحت هرگونه اختلاف در بین ملی‌پوشان را از اساس تکذیب کرد.

آزمون همچنین از هم‌تیمی‌های خودش و کادرفنی تیم ملی به خاطر برهم خوردن نظم اردو به واسطه فعالیت مجازی‌اش عذرخواهی کرد و این وعده را داد که تمام بازیکنان تیم ملی در جام جهانی برای شاد کردن دل هواداران از جان مایه خواهند گذاشت.

سردار آزمون در این استوری نوشت :

با تمام شدن اردوی تیم ملی در اتریش لازم می دانم چند موضوع را با شما مردم خوبم در میان بگذارم. اول اینکه قسم می خورم هیچ فشاری برای گذاشتن یا برداشتن استوری روی من نبوده. هم نوشتنش و هم حذف کردنش تصمیماتی بود که خودم گرفتم. اجباری در کار نبوده و هرکسی چیزی غیر این گفته یا نوشته به دنبال سوء استفاده بوده و واقعیت ندارد.

هیچ اختلاف و دودستگی در تیم ملی وجود ندارد. ما همه اعضای یک خانواده هستیم و کسانی مطلب تخیلی نوشتند که برای نوشتن استوری بین ما دودستگی شده در حالی که اصلا کسی نمی دانست من می خواهم استوری بگذارم. کسانی که این دروغ ها را نوشتند تا برای تیم ملی حاشیه درست کنند را به خدا واگذار می کنم. یک جلسه بخاطر مصدومیت جزیی با صلاح دید کادر فنی تمرین نکردم و باز هم دروغ نوشتند که خط خورده ام. ضمنا باید از بازیکنان تیم ملی عذرخواهی کنم، چون این کار عجولانه من باعث اذیت شدن دوستان عزیزم شد و از جانب بعضی کاربران، اهانت هایی به ملی پوشان شده که به هیچ وجه منصفانه نبود و اشتباه از من بوده.

در این خصوص خودم را مقصر می دانم و مقابل همه اعضای تیم ملی و کادر فنی که باعث شدم نظم و آرامش تیم به هم بخورد شرمنده ام. خدا را شکر نتایج خیلی خوبی دربرابر دو تا از بهترین تیم های دنیا گرفتیم و همگی به دور از تمام حاشیه ها، برای شادی و رضایت مردم در جام جهانی، تمام تلاشمان را می کنیم.

سردار آزمون تمامی شایعات پیرامون اختلاف و دودستگی بین بازیکنان را تکذیب کرد

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *